کد خبر: 588291
|
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۸:۱۵:۰۴
| |

احد وظیفه، رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی:

چرا وزارت نیرو با افتخار کم‌کاری خود را جار می‌زند و کسی با آنها برخورد نمی‌کند؟!

روزنامه فرهیختگان به نقل از احد وظیفه، رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی نوشت: چرا وزارت نیرو با افتخار کم‌کاری خود را جار می‌زند و کسی با آنها برخورد نمی‌کند؟!

چرا وزارت نیرو با افتخار کم‌کاری خود را جار می‌زند و کسی با آنها برخورد نمی‌کند؟!
کد خبر: 588291
|
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۸:۱۵:۰۴

احد وظیفه، رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی از عملکرد وزارت نیرو انتقاد کرده و پرسیده چرا این وزارتخانه با افتخار کم‌کاری خود را جار می‌زند و کسی با آنها برخورد نمی‌کند؟!

به گزارش فرهیختگان، احد وظیفه گفت: یک نهاد متولی یا ارگان حاکمیتی دیگر در این مملکت مثال بزنید که این ویژگی‌ها را داشته باشد، خیلی صریح و علنی و عمومی کاستی‌ها و کم‌کاری‌های مربوط به دستگاه‌های خود را جار بزند و کسی هم با او کاری نداشته باشد. تصور کنید وزیر بهداشت درباره قرص آسپرین بچه یا آنتی‌بیوتیک که مدتی کم شد، داد بزند که مردم مصرف نکنید که نیست. بحران را داد بزند. این چه وضعیتی ایجاد می‌کند؟ وزیر کشاورزی بگوید فلان ماده غذایی به‌خاطر اینکه مصرف مردم زیاد است دچار کمبود شده و مردم باید مصرف را کم کنند. او را چه می‌کنند؟ بلافاصله استیضاح نمی‌کنند؟

او در ادامه پرسیده است: کدام مسئول است که خیلی راحت از کمبود یک دستاوردی که باید در حوزه مدیریتی خود بدان دست می‌یافت، با افتخار سخن بگوید و تقصیر را گردن مردم بیندازد و بعد بگوید جیره‌بندی و کاهش مصرف و فشار بر مصرف‌کننده راه‌حل است و هیچ کسی با او کار نداشته باشد؟ جالب است که با افتخار این کمبود را جار می‌زنند. مثلا وزیر دفاع بگوید فشنگ ساده کم است و نیروهای انتظامی و نظامی سالانه ‌فقط به اندازه یک رزمایش سهمیه دارند. اگر وزیر دفاع چنین حرفی را بیان کند با او چه برخوردی می‌شود؟ عجیب است که چطور در وزارت نیرو این‌گونه کم‌کاری‌ها را جار می‌زنند، در خیابان‌ها بنر می‌کنند و به همه مردم پیامک می‌زنند و کسی هم با آنها کاری ندارد؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها