کد خبر: 588108
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۰۹:۲۲:۵۱
| |

محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

مدارس تعطیل نشده، آموزش‌ها غیرحضوری شده

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: چیزی تحت عنوان «تعطیلی» مدارس نداریم و آموزش‌ها در برخی استانها به دلیل آلودگی هوا «غیرحضوری» شده است.

مدارس تعطیل نشده، آموزش‌ها غیرحضوری شده
کد خبر: 588108
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۰۹:۲۲:۵۱

محمدمهدی کاظمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت ارائه آموزش‌های حضوری پس از تعطیلی مدارس و در دستورکار قرار گرفتن آموزش‌های حضوری در شرایط تداوم آلودگی هوا در برخی استان‌ها اظهار کرد: ما چیزی تحت عنوان «تعطیلی» نداریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مکاتباتی با وزیر کشور و رئیس سازمان صداوسیما انجام دادیم مبنی بر آنکه در شورای برنامه ریزی استان‌ها و کمیته‌های اضطراری که تشکیل می‌دهند به هیچ وجه از واژه تعطیلی استفاده نکنند و عبارت «غیرحضوری شدن مدارس» را به کار بگیرند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تاکید کرده‌ایم تا جایی که امکان دارد آموزش و مدارس آخرین جایی باشند که تحت تأثیر قرار بگیرند، درباره برگزاری کلاس‌های آموزشی در شاد و مشکلاتی که برخی مدارس در دسترسی به سامانه داشته‌اند نیز گفت: مدارس در شبکه شاد تعریف شده‌اند و می‌توانند از بستر شاد برای آموزش استفاده کنند.

کاظمی ادامه داد: همه مدارس در شبکه شاد حضور دارند. ممکن است مدرسه‌ای به لحاظ کد مشکلی داشته باشد که برطرف شده است. 

وی اضافه کرد: بر اساس گزارشی که  از سامانه شاد گرفتیم، آموزش غیرحضوری و روند استفاده از شبکه شاد صعودی بوده و میزان حضور در این شبکه افزایش یافته است. این آمار نشان دهنده فعال بودن مدارس در ایام آموزش غیرحضوری در بستر شبکه شاد در استان‌هایی است که مشمول مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا شده بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها