کد خبر: 588070
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۲۱:۱۰:۰۵
| |

کنایه روزنامه جوان به مسئولان شهری و بهزیستی:

ارائه ارقام نجومی از درآمد کودکان کار بیانگر ضعف شماست

روزنامه جوان نوشت: ارقامی که از درآمد نجومی کودکان کار ارائه می‌شود شاید بخشی ازجامعه را برای کمک نکردن به این بچه‌ها قانع کند، اما در واقع ارائه این آمار بیانگر ضعف شهرداری، بهزیستی و دیگر نهاد‌های مسئول در جمع‌آوری این کودکان و باندهاست.

ارائه ارقام نجومی از درآمد کودکان کار بیانگر ضعف شماست
کد خبر: 588070
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۲۱:۱۰:۰۵

روزنامه جوان از ناتوانی نهادهای مسئول در حوزه کودکان کار انتقاد کرده و ارائه آمار از درآمد نجومی آنان را نشان‌دهنده ضعف شهرداری و بهزیستی در این موضوع دانسته است.

به گزارش جوان، آمار و ارقامی که از درآمد نجومی کودکان کار ارائه می‌شود شاید بخشی ازجامعه را برای کمک نکردن به این بچه‌ها قانع کند، اما در واقع ارائه این آمار و ارقام نجومی از درآمد باند‌های کودکان کار یا باند‌های تکدی‌گری بیانگر ضعف شهرداری، بهزیستی و دیگر نهاد‌های مسئول در جمع‌آوری این کودکان و باندهاست. پس ارائه این تصویر از باند‌های کودکان کار و تکدی‌گری نه فقط به جمع کردن آن‌ها هیچ کمکی نمی‌کند، بلکه به نوعی فریاد زدن ناتوانی نهاد‌های مسئول در حوزه جمع‌آوری کودکان کار و باند‌های تکدی‌گری است.

این روزنامه در ادامه تاکید کرده است: این نخستین‌بار نیست که مسئولان جمع‌آوری کودکان کار از ارقام نجومی درآمد این کودکان و باند‌هایی که این کودکان در قالب آن‌ها سازماندهی شده‌اند، صحبت می‌کنند؛ باند‌هایی که طبق گفته مسئولان شهرداری یا بهزیستی سال‌های سال است، وجود دارند و فربه‌تر می‌شوند، اما دستگاه‌های متولی جمع‌آوری کودکان کار تاکنون نتوانسته‌اند هیچ‌یک از این باند‌ها را شناسایی و متلاشی کنند و خروجی این ناتوانی رشد روز افزون کودکانی است که در سر چهارراه‌ها، داخل مترو یا پایانه‌های مسافربری شهری و بین شهری به عابران پیاده آویزان می‌شوند تا به زور جنسی را به آن‌ها بفروشند یا پولی طلب کنند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها