کد خبر: 588065
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۲۲:۱۰:۰۷
| |

توصیه یک روزنامه به مسئولان؛ چه خوب بود به جای بدگویی، بهانه‌تراشی و قسم خوردن به عمل و اقدام روی آورید

روزنامه اطلاعات نوشت: چه خوب بود مقامات گرامی به جای سخن گفتن به عمل و اقدام روی می‌آوردند. باور کنید مردم می‌فهمند و لازم به گفتن و آمار دادن و بدگویی کردن از این و آن و تراشیدن بهانه‌های مختلف و قسم خوردن و آیه آوردن نیست.

توصیه یک روزنامه به مسئولان؛ چه خوب بود به جای بدگویی، بهانه‌تراشی و قسم خوردن به عمل و اقدام روی آورید
کد خبر: 588065
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۲۲:۱۰:۰۷

روزنامه اطلاعات در یادداشتی با عنوان «باور جماعت» مهم است خطاب به مسئولان به کنایه نوشته: چه خوب بود به جای بدگویی از این و آن و بهانه تراشیدن و قسم خوردن به عمل و اقدام روی آورید. 

به گزارش اطلاعات، به سخنان مقامات توجه کنید که چه آمارهایی ارائه می‌‌‌دهند. اینکه تورم را پایین آورده‌ام، این میزان مسکن ساخته‌ایم. استقراض از بانک مرکزی را کاهش دادیم. این میزان شغل ایجاد کرده‌ایم فساد همه جای وزارتخانه و یا شرکت را گرفته بود و حالا همه یک نفر هم پیدا نمی‌شود که بتواند اختلاس کند اما مسئله این است که آنچه حضرات می‌گویند در باور مردم که باید ببینند و اثر آن‌را در زندگی خویش حس کنند نمی‌نشیند.

این روزنامه در ادامه خطاب به مسئولان نوشته است: چه خوب بود مقامات گرامی به جای سخن گفتن به عمل و اقدام روی می‌آوردند. باور کنید مردم می‌فهمند و لازم به گفتن و آمار دادن و بدگویی کردن از این و آن و تراشیدن بهانه‌های مختلف و قسم خوردن و آیه آوردن نیست. شک نکنید وقتی مردم در میدان عمل ببینند که مشکل مسکن آنان حتی اندکی کمتر شود و یا قیمت اقلام کاهش که هیچ، حداقل دو سه ماهی ثابت ماند و یا قدرت خریدشان هر روز بیش از روز قبل آب نرفته می‌فهمند که کارتان را درست انجام می‌دهید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها