تاکید سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بر راه‌اندازی ستاد توسعه طب سنتی

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفته تاکنون ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی راه اندازی نشده که به هیچ وجه قابل توجیه نیست باید هر چه سریع تر برای تشکیل ستاد جلسه‌ای با حضور ۶ وزیر مربوطه برگزار شود. هر فصل در محل کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص طب سنتی جلسه برگزار خواهیم کرد.

تاکید سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بر راه‌اندازی ستاد توسعه طب سنتی
کد خبر: 587635
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۱۲:۳۱:۲۵

علی خضریان از پیگیری این کمیسیون برای راه اندازی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان با اشاره به نشست کمیته فرهنگی اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در این نشست با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد راهبردی نقشه جامع علمی کشور و مدیران وزارت بهداشت و مرکز پژوهش‌های مجلس، ضرورت فعال شدن ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب ستنی بررسی شد؛ تاکنون ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی راه اندازی نشده که به هیچ وجه قابل توجیه نیست باید هر چه سریع تر برای تشکیل ستاد جلسه‌ای با حضور ۶ وزیر مربوطه برگزار شود. هر فصل در محل کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص طب سنتی جلسه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ستاد باید در اسرع وقت جلسه خود را با حضور اعضای اصلی تشکیل دهد که مقرر شد رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز به عنوان مهمان در این نشست حضور پیدا کند. همچنین تاکید شد که از ظرفیت‌های شورای انقلاب فرهنگی، مجلس و معاونت علمی استفاده و هر چه زودتر مطالبات و برنامه‌های پیشنهادی به دولت و کمیسیون اصل ۹۰ برای درج در برنامه هفتم ارائه شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها