محمدعلی باقرپور، وکیل کامفیروزی از وکلای بازداشتی:

محمدعلی کامفیروزی بدون طی تشریفات قانونی بازداشت شده/ علت بازداشت مشخص نیست

محمدعلی کامفیروزی، وکیل دادگستری، که وکالت پرونده‌های برخی از دانشجویان و روزنامه‌نگاران را بر عهده داشت بازداشت شد.

محمدعلی کامفیروزی بدون طی تشریفات قانونی بازداشت شده/ علت بازداشت مشخص نیست
کد خبر: 587458
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۱۶:۳۰:۱۵

محمدعلی کامفیروزی، وکیل دادگستری که وکالت پرونده‌های برخی از دانشجویان نظیر ملیکا قراگوزلو و روزنامه‌نگاران از جمله نیلوفر حامدی، خبرنگار بازداشتی روزنامه شرق را بر عهده داشت بازداشت شد.

به گزارش امتداد، محمدعلی باقرپور که وکالت این وکیل بازداشتی را بر عهده دارد ضمن تشریح چگونگی بازداشت کامفیروزی، اظهار داشت: ظاهراً موکلم دیروز صبح (چهارشنبه) در مراجعه به دادسرای اوین برای پیگیری پرونده‌های تحت وکالت خود مورد بازداشت قرار گرفته است.

بخش‌هایی از گفت‌وگو با محمدعلی باقرپور درباره بازداشت محمدعلی کامفیروزی را در ادامه می‌خوانید:

  • نکته مهم اینکه، اصلا اخطاریه یا احضاریه‌ای جهت حضور موکلم در دادسرا نیامده و محمد علی کامفیروزی بدون طی تشریفات قانونی بازداشت شده است.
  • همچنین، امروز (پنجشنبه) نیز، موکلم [...] همراه مامورین برای تفتیش منزل به محل زندگی خود منتقل شده و هنوز، علت بازداشت ایشان مشخص نیست.
  • ما از دیروز بعد از ظهر به محض اینکه از دسترس نبودن موکل مطلع شدیم، جستجو را آغاز کردیم و تازه، امروز متوجه بازداشت ایشان شدیم. به همراه خواهر ایشان به منزلش مراجعه داشتیم که دیدیم [...] برای تفتیش منزل منتقل شده است.
  • نکته عجیب در مورد موکلم اینکه، ایشان تقریبا روزانه یا مرتبا به دادسرای اوین برای پیگیری پرونده‌های موکلین خود مراجعه داشته و احتمال اختفا یا فرار او، طبعا منتفی بوده است.
  • ضمن اینکه، موکلم به سامانه ثنا دسترسی داشته و ابلاغ‌ها مرتبا در اختیار او قرار می‌گیرد. لذا به راحتی می‌توانستند از این طریق، او را احضار کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها