کد خبر: 587304
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۱۶:۳۰:۲۱
| |

رئیس کل دادگستری استان البرز مدعی شد:

دکتر قره حسنلو به طلبه مجروح در اعتراضات کمک نکرد

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: اینکه حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اعتراضات روز ۱۲ آبان ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد.

دکتر قره حسنلو به طلبه مجروح در اعتراضات کمک نکرد
کد خبر: 587304
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۱۶:۳۰:۲۱

حکم اعدام یکی دیگر از معترضین حوادث اخیر صادر شده و وی به افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران حافظ امنیت و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور متهم است. در این رابطه یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که حمید قره حسنلو که پزشک هم هست، نقشی در حادثه نداشته و در روز ۱۲ آبان ماه و در جریان شهادت سید روح الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.

​به گزارش فارس، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با اتهامات وارده به حمید قره حسنلو توضیحاتی ارائه داد که می خوانید:

*این که حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اعتراضات روز ۱۲ آبان ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است.

*نکته قابل توجه این است که محل شهادت شهید عجمیان که حمید قره حسنلو در این محل حضور داشته با محل ضرب و شتم طلبه مجروح شده فاصله قابل توجهی دارد و متهم نمی‌توانسته همزمان در ۲ محل حضور داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها