کد خبر: 587064
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۳:۰۷
| |

هشدار درباره افزایش قیمت برق هتل‌ها؛ مسافران متحمل گرانی می‌شوند

معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور هشدار داد: با تصویب طرح "توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور" در مجلس، قیمت برق هتل‌ها هفت تا هشت برابر افزایش می‌یابد که هزینه آن به مسافران تحمیل می‌شود و سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد.

هشدار درباره افزایش قیمت برق هتل‌ها؛ مسافران متحمل گرانی می‌شوند
کد خبر: 587064
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۳:۰۷

اسماعیل برات گفت: طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور در مجلس تهیه شده بود که هنگام ارائه به شورای نگهبان، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از وجود چنین طرحی مطلع شد و پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های متعددی از سوی وزیر و دیگر مسؤولان گردشگری صورت گرفت تا در نهایت طرح به مجلس برگشت داده شد. اکنون با وجود تمام پیگیری‌ها، مذاکرات با نمایندگان مجلس و هشدارهایی که درباره عواقب تصویب این طرح در صنعت گردشگری داده شد، اما این طرح در مجلس تصویب شد. البته ما لایحه طرح دو فوریتی را از طریق معاونت حقوقی وزارتخانه به مجلس فرستاده‌ایم تا بخش‌هایی از این طرح اصلاح و تأسیسات گردشگری مشمول این افزایش هزینه نشوند. امیدواریم کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس در این مسیر ما را کمک کنند.

به گزارش ایسنا، معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور، این طرح را بیشتر «مانع‌زایی در گردشگری» دانست و اظهار کرد: اجرای این قانون، نه تنها هتل‌داران را متضرر می‌کند که انگیزه سرمایه‌گذاری در این بخش را از بین می‌برد. به هر حال سرمایه‌گذار حساب سود و زیان را می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها