کد خبر: 586605
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۰:۴۸:۲۵
| |

مهدی طغیانی، نماینده اصفهان:

مسمومیت دانشجویان دانشگاه اصفهان می‌تواند ناشی از سهل‌انگاری باشد؛ ممکن است حتی غیرطبیعی باشد

نماینده اصفهان گفت: علت مسمومیت دانشجویان دانشگاه اصفهان می‌تواند ناشی از سهل‌انگاری باشد اما ممکن است اتفاق دانشگاه اصفهان به صورت غیرطبیعی صورت گرفته باشد.

مسمومیت دانشجویان دانشگاه اصفهان می‌تواند ناشی از سهل‌انگاری باشد؛ 
ممکن است حتی غیرطبیعی باشد
کد خبر: 586605
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۰:۴۸:۲۵

مهدی طغیانی، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، درباره علت مسمومیت دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: بنده خبر مسمومیت دانشجویان دانشگاه اصفهان را شنیدم. در حال حاضر رئیس دانشگاه در حال بررسی ریشه و علت این حادثه است اما هنوز در جریان جمع‌ بندی دانشگاه اصفهان بابت اتفاق مذکور نیستم.

به گزارش منیبان، بخش هایی از گفت و گوی طغیانی را در ادامه می‌خوانید:

  • علت مسمومیت دانشجویان دانشگاه اصفهان می‌تواند ناشی از سهل‌انگاری باشد چراکه پیش‌تر شاهد حوادثی از این قبیل در دانشگاه‌ها بودیم به عنوان مثال در آشپزخانه دانشگاه سهل‌ انگاری شده و موادغذایی که فاسد و یا نزدیک به فاسدشدن بودند استفاده کردند اما ممکن است اتفاق دانشگاه اصفهان به صورت غیرطبیعی صورت گرفته باشد. در مجموع باید گزارش رئیس دانشگاه اصفهان اعلام شود که حتماً موضوع را پیگیری کنیم.
  • قاعدتاً باید بعد از برنامه هفتم توسعه بودجه سال آینده تقدیم مجلس شود. با توجه به اینکه برنامه ششم هم تمدید شد ما انتظار داشتیم که اوایل پاییز برنامه هفتم توسعه را دریافت و سپس براساس زمان‌بندی بودجه را دریافت کنیم اما با توجه به اینکه بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام تا آخر تابستان طول کشید عملاً زمان‌بندی را برای دولت دچار مشکل کرد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها