کد خبر: 585122
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۱:۵۲:۵۵
| |

لاله فرهنگ متین، معاون برنامه‌ریزی و راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری:

تلاش می‌کنیم حامیان زن الگوی سوم انقلاب اسلامی باشیم

لاله فرهنگ متین گفت: در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تلاش می‌کنیم حامیان زن الگوی سوم انقلاب اسلامی باشیم.

تلاش می‌کنیم حامیان زن الگوی سوم انقلاب اسلامی باشیم
کد خبر: 585122
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۱:۵۲:۵۵

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: برای نسل جوانی که بیشتر با فضای مجازی عجین شده است؛ فارغ از صحیح یا غلط بودن این موضوع، باید راه گفتمانی در همین فضای مجازی ایجاد کنیم که بومی و ایرانی باشد.

به گزارش ایرنا، لاله فرهنگ متین درباره تاکیدهای رئیس جمهور مبنی بر ضرورت راه‌اندازی فضا برای گفت‌وگوی آحاد جامعه به ویژه جوانان با توجه به حوادث اخیر اظهار داشت: اتفاقات اخیر ثابت کرد اگر سخنی گفته نشود ممکن است در گذر زمان فرصت سوءاستفاده برای دشمنان نظام و انقلاب فراهم شود.

فرهنگ‌متین درباره تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و ضرورت توجه به الگوی سوم زن و اینکه پیاده‌سازی این موضوع نیازمند چه اقداماتی است، گفت: به طور قطع، پیاده‌سازی الگوی سوم زن جزو وظایف اجرا شده و در حال پیگیری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: نگاه جدید به نقش کنشگر زن مسلمان ایرانی که نه در تعریف زن شرقی می‌گنجد و نه اجازه می‌دهد در قالب زن غربی محاصره شود، الگوی شناسایی شده و تعریف شده‌ای است که تاریخ زنانه جدیدی را توسط بانوان مسلمان پیش چشم جهانیان ترسیم می‌کند.

وی ادامه داد: در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تلاش می‌کنیم با بررسی نیازهای دقیق زنان و شناسایی نظام مسائل اولویت‌دار و رفع خلأهای قانونی و حتی اصلاح قوانین برای حضور و زندگی بهتر آنها نه تنها صدای این گروه باشیم بلکه حامیان زن الگوی سوم انقلاب اسلامی باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها