کد خبر: 584506
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۰:۴۳:۲۸
| |

انتظار زمستان سرد نداشته باشید!

رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با ارائه گزارشی از میزان دما و بارش از ابتدای پاییز تا کنون با بیان اینکه زمستان سردی نخواهیم داشت، اظهار کرد: با تداوم کم‌بارشی در ماه‌های پیش رو با مشکل تامین آب برای بخش‌های جنوبی رشته‌کوه البرز مواجه خواهیم شد.

انتظار زمستان سرد نداشته باشید!
کد خبر: 584506
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۰:۴۳:۲۸

احد وظیفه درباره میزان بارندگی طی فصل پاییز اظهار کرد: از ابتدای پاییز تاکنون حدود ۲۵.۱ میلیمتر بارندگی در کشور اتفاق افتاد، در صورتی که میانگین بارش‌ها طی بلندمدت در این بازه زمانی ۳۱ میلیمتر بود و این میزان نشانگرکاهش حدود ۲۰ درصدی بارندگی‌ها نسبت به بلندمدت است.

به گزارش ایسنا، رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی درباره وضعیت بارندگی و دما طی آذرماه و زمستان گفت: کم‌بارشی طی این مدت ادامه دارد. دما نیز در حد نرمال و بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و به طور کلی زمستان خیلی سردی را تجربه نخواهیم کرد.

وظیفه  تصریح کرد: این پیش‌بینی به این معنا نیست که اصلا دوره‌های سرما نخواهیم داشت. چه بسا با گذر موج هوای سرد شمالی از کشور، هوا طی چند روز بسیار سرد شود و این به طور کامل قابل پیش‌بینی نیست. اما به طور کلی میانگین دمای چهارماه آینده خیلی سرد و کمتر از حد نرمال پیش‌بینی نمی‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها