کد خبر: 584469
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۰۹:۱۱:۱۹
| |

هوای تهران همچنان آلوده است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (۶ آذرماه) با توجه به کاهش نسبی تندی باد و افزایش تردد خودروها برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.

هوای تهران همچنان آلوده است
کد خبر: 584469
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۰۹:۱۱:۱۹

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز(۶ آذر) با توجه به کاهش نسبی تندی باد و افزایش تردد خودروها برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، افزایش تندی باد در طول روز و وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات بعدازظهر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد. تداوم ناپایداری جوی همراه با وزش باد مؤثر تا اواخر وقت یکشنبه از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت.

با کاهش تندی باد تا صبح فردا ( ۷ آذرماه) همزمان با افزایش تردد خودروها بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد. حاکمیت پایداری نسبی جو و عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها