کد خبر: 584053
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۲:۰۴:۲۷
| |

علیرضا زاکانی: دولت سیزدهم، ابراهیم رئیسی و قوای فعال موهبت‌اند

شهردار تهران «وجود یک دولت خادم و رئیس جمهور فعال و حضور قوای فعال و در خدمت به مردم را موهبت» خواند و گفت: با توجه به شرایط کشور، باید تاکید کرد که هر چه دشمن می‌خواهد عکس آن را باید عمل کنیم.

علیرضا زاکانی: دولت سیزدهم، ابراهیم رئیسی و قوای فعال موهبت‌اند
کد خبر: 584053
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۲:۰۴:۲۷

علیرضا زاکانی اظهار داشت: بی تردید در این ایام بزرگترین جنگ و تهاجم به کشور عزیز ایران در حال ظهور و بروز است، جنگ ترکیبی و تهاجمی بزرگ که همه داشته‌های ما را هدف گذاری کرده است.

به گزارش ایلنا، وی با تاکید بر اینکه در جنگ بزرگ و ترکیب هستیم و در نشست امروز ما باید این مسئله مورد توجه باشد، تصریح کرد: خطراتی که امروز کشور را تهدید می‌کند قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس نیست و هیج مقطعی این شرایط در کشور نبوده است.

زاکانی افزود: آنها تلاش می‌کنند سطح خدمات را با اختلالاتی که ایجاد می‌کنند، پایین بیاورند و رضایتمندی مردم را به شرایط سخت تبدیل کنند اما تلاش و کوشش ما در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، خدمت و نوکری به مردم و فداکاری برای این ملت عزیز است و این برای ما یک ضرورت است و باید خاک پای این ملت را طوطیای چشم کنیم.

وی با بیان اینکه در برهه بسیار سختی قرار داریم، ابراز داشت: آثار شکست سنگین آنها در این هجمه و تهاجم نمایان شد اما این کافی نیست و باید تلاش کنیم؛ امروز دولت ما دولت انقلابی است و مجلس و دستگاه قضائی ما در مسیر خدمت و تلاش، حرکت می‌کند.

شهردار تهران، وجود یک دولت خادم و رئیس جمهور فعال و حضور قوای فعال و در خدمت به مردم را موهبت خواند و گفت: با توجه به شرایط کشور، باید تاکید کرد که هر چه دشمن می‌خواهد عکس آن را باید عمل کنیم، زیرا او می‌خواهد ملتی را به نام ایران به رسمیت نشناسد و علاقه دارد کاری صورت نگیرد اما ما باید مدیریت جهادی در پیش گیریم‌. او علاقه دارد اقوام را از کنار هم جدا شده ببیند و برعکس ما اقوام را گل‌های معطری از یک بوستان می‌دانیم و مذاهب را از اسلام عزیز؛ لذا وجه امروز ما، در کنار هم بودن و تاکید بر ضرورت شرایط روز و اندیشیدن برای عبور از مشکلات است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها