کد خبر: 583746
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۷:۴۸:۵۶
| |

برخورد اتوبوس با ۳ تاکسی‌ در میدان شوش+ جزئیات

​مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره جزییات حادثه برخورد اتوبوس با تاکسی در میدان شوش گفت: اتوبوس با سه دستگاه تاکسی برخورد کرد و تاکسی زیر اتوبوس گیر کرد. حدود سه الی چهار نفر در این حادثه در خودروها محبوس شده بودند.

برخورد اتوبوس با ۳ تاکسی‌ در میدان شوش+ جزئیات
کد خبر: 583746
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۷:۴۸:۵۶

آقابیگی در مورد حادثه برخورد اتوبوس با تاکسی در پایانه اتوبوسرانی شوش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، وی در توضیح این حادثه که امروز رخ داد اظهار کرد:

*در ساعت ۱۳:۵۰ ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی که در مسیر میدان شوش به بهارستان فعالیت می‌کرده بنا به دلایل نامعلوم دچار انحراف شده و با سه دستگاه خودرو برخورد می‌کند.

*این اتوبوس با سه دستگاه تاکسی برخورد می‌کند و تاکسی زیر اتوبوس گیر می‌کند. از آنجایی که حدود سه الی چهار نفر در این حادثه در خودروها محبوس شده بودند، بلافاصله عوامل اورژانس و آتش‌ نشانی و جرثقیل برای بلند کردن اتوبوس در صحنه حادثه حاضر می‌شوند.

*حادثه بزرگی بود؛ اما خوشبختانه فوتی نداشت. با کمک عوامل آتش نشانی محبوس‌شدگان نجات یافته و برای درمان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

*انحراف راننده اتوبوس در دست بررسی است.

*نمی‌دانیم در آن لحظه چه اتفاقی افتاده است و علت انحراف راننده خطی شوش – بهارستان به سمت تاکسی‌های مستقر در پایانه در دست بررسی است و کارشناسان مربوطه باید در خصوص علت این تصادف صحبت کنند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران نیز دلیل حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با سه دستگاه تاکسی در خیابان شوش را از حال رفتن راننده اتوبوس عنوان کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: این حادثه سه مصدوم دارد که یکی از مصدومین در یک دستگاه خودرو محبوس شده و نیروهای آتش نشانی آن فرد را از خودرو خارج  کردند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها