محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

کسی نمی‌تواند مدیران تهران را به کم‌کاری متهم کند

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: کسی نمی‌تواند مدیران تهران را به کم‌کاری متهم کند.

 کسی نمی‌تواند مدیران تهران را به کم‌کاری متهم کند
کد خبر: 583707
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۳:۳۳:۲۰

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم تودیع خود به عنوان استاندار تهران با بیان اینکه تهران استان خاص و ویژه‌‎ای است، گفت: در شرایط ویژه‌ کرونا استانداری را تحویل گرفتیم و اکنون که در حال تحویل این مسئولیت هستیم نزدیک به دو ماه است که با این حوادث روبه‌رو شده‌ایم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: موضوعاتی همچون کرونا، سیل، حوادث اخیر، آلودگی و گردوغبار هوا توان مدیریتی این استان را گرفت با این حال اقدامات مهم و مبنایی در این استان شکل گرفت.

منصوری با بیان اینکه میانگین سن مدیران استانداری تهران 10 سال کاهش پیدا کرد، گفت: تمام این مدیران به صورت شبانه‌روزی با پیروی از رئیس‌جمهور در بین مردم بودند و سعی در حل مشکلات آنها داشتند. همواره سعی شد استانداری مرجع‌ باشد.

وی ادامه داد: گره‌هایی در طول ده‌ سال در تهران وجود داشت که با تلاش این گره‌ها باز شدند.10 هزار میلیارد تومان دولت بودجه به تهران تخصیص داده تا پروژه‌های نیمه تمام استان تکمیل شود در این مدت160 هزار شغل ایجاد و 400 واحد تولیدی فعال شده است.

منصوری تصریح کرد: 38 لکه نابه سامان در تهران وجود داشت که توسط دولت به شهرک صنعتی تبدیل شد. شهرک صنعتی ملارد که 14 سال معطل بود در این دوره اقداماتی انجام شد همچنین در حوزه صادرات غیرنفتی تهران با 51 درصد رشد مواجهه بود.

وی افزود: تا پیش از این دولت، 11 هزار معتاد متجاهر در استان تهران نگهداری می‌شد که در این دولت عدد به 21 هزار معتاد نگهداری شده رسید. همچنین در این دوره ارتقای فرمانداری ورامین و شهریار را به فرمانداری ویژه داشتیم و طرح استان شرقی و غربی تدوین شده و به وزارت کشور ارسال شده است.

منصوری ادامه داد: در حوزه حمل و نقل ریلی اتفاقات خوبی در استان تهران افتاده است و بیمارستان ملارد و بومهن که اتمام آن‌ها معضل شده بود در این دوره به اتمام رسید و تا پایان سال 2500 تخت بیمارستانی نیز اضافه خواهد شد.

وی تأکید کرد: کسی نمی‌تواند مدیران تهران را به کم‌کاری متهم کند. قرارگاه خدمات اجتماعی شکل گرفت و جزء به جزء کارهای مهمی شکل گرفت.مسائل امنیتی به بهترین شکل مدیریت شد و مدیریت کرونا هم در همین حوزه بود‌.

منصوری تاکید کرد: شهرداری‌های تهران هم فراتر از امور جاری به ما کمک کردند. توفیق داشتیم یک سال پر تلاش را در مجموعه استانداری سپری کنیم، کار زیادی انجام شد و کارهای بسیار زیادی هم باقی مانده است و امیدواریم استاندار جدید با تدبیر و تلاش خود این کارهای باقی مانده را به سرانجام برسانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها