کد خبر: 583443
|
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۶:۵۰:۵۵
| |

روزنامه همشهری:

هزینه‌های سرسام‌آور تهیه سیسمونی نوزاد؛ از سرویس خواب ۱۰۰ میلیونی تا کالسکه ۷۰ میلیونی تومانی!

روزنامه همشهری نوشت: رخ کالسکه‌های موجود در بازار از یک میلیون تومان (کالسکه خیلی معمولی و جنس ضعیف) شروع می‌شود تا کالسکه‌های برند و وارداتی که می‌توان با 50تا 70میلیون تومان هم آنها را تهیه کرد.

هزینه‌های سرسام‌آور تهیه سیسمونی نوزاد؛ از سرویس خواب ۱۰۰ میلیونی تا کالسکه ۷۰ میلیونی تومانی!
کد خبر: 583443
|
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۶:۵۰:۵۵

روزنامه همشهری هزینه‌های سرسام‌آور تهیه سیسمونی نوزاد را بررسی کرده است. بر اساس این گزارش هزینه خرید یک سیسمونی معمولی تا شش ماهگی نوزاد حدود ۷۰ میلیون تومان می‌شود.

نویسنده گزارش همشهری به نقل از یکی از فروشندگان خیابان بهار نوشته است: معمولا هزینه‌های خرید یک سیسمونی معمولی با استاندارد بدو تولد تا یک سالگی، رقمی بین 60تا 70میلیون است. آنجا را نگاه کنید؛ کالسکه‌ها را می‌گویم. کالسکه بعد از سرویس چوب نوزاد، بیشترین طیف قیمت و تنوع مدل را دارد. نرخ کالسکه‌های موجود در بازار از یک میلیون تومان (کالسکه خیلی معمولی و جنس ضعیف) شروع می‌شود تا کالسکه‌های برند و وارداتی که می‌توان با 50تا 70میلیون تومان هم آنها را تهیه کرد.

بر اساس این گزارش، یک ویترین کوچک 3تا4 طبقه و دراور یا میز تعویض 20تا 30میلیون تومان قمیت دارد. برای یک سرویس خوب و استاندارد هم باید 50تا 60میلیون تومان پرداخت شود. سرویس چوب لاکچری از سبک سلطنتی گرفته تا طرح‌های مینیمال‌ و عروسکی، نیز از کف هزینه 100میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

همچنین ست بیمارستانی (سایز صفر) از حدود 300هزار تومان شروع می‌شود تا میلیون تومان‌. ست‌های دیگر هم از سایز یک با قیمت 350هزار تومان موجود است تا سایز نوجوان و قیمت‌های باز هم میلیون تومانی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها