کد خبر: 583186
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۰۴:۲۰:۰۰
| |

در بحران عمامه‌پرانی مطرح شد/ باید مدارس حوزه علمیه‌ محور ایجاد کنیم!

باید در آموزش و پرورش به سمت تاسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم و حوزه علمیه خود بنیان گذار مدارس غیردولتی باشد.

در بحران عمامه‌پرانی مطرح شد/ باید مدارس حوزه علمیه‌ محور ایجاد کنیم!
کد خبر: 583186
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۰۴:۲۰:۰۰

درحالی که این روزها شاهد توهین برخی از نوجوانان به روحانیون هستیم، رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تاسیس مدارس غیردولتی گام موثری است؛ باید در آموزش و پرورش به سمت تاسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم و حوزه علمیه خود بنیان گذار مدارس غیردولتی باشد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان مدارس غیردولتی ادامه داد : براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها است.

احمد محمودزاده در چهاردهمین نشست هم اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: در ارتباط پیوسته معلم با دانش آموز باید به همه مسائل پرداخته شود، تربیت باید در کلاس درس و با برنامه اتفاق بیفتد و به این امر باید به صورت جدی پرداخته شود.

وی افزود: در صورت توجه به نیروی انسانی بسیاری از مشکلات ساده‌تر حل می‎ شود، زیرا اصلی‎‌ترین عامل رشد و توسعه یک دستگاه نیروی انسانی با انگیزه و کارآمد است.

وی ادامه داد: ارکان تربیت باید هم راستا باشند، مانند صدا و سیما باید در ارکان تربیت یک هماهنگی به وجود بیاید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها