کد خبر: 583101
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۱:۴۴:۴۳
| |

عماد افروغ:

مقامات با مشاهده شعارهای ساختارشکنانه نباید کوتاه بیایند/ انقلاب را آسان به دست نیاوردیم که آسان از دست بدهیم/ اگر سوء‌تدبیرها و جنگ رسانه‌ای را نادیده بگیریم، بازی را بسیار مفت باخته‌ایم

بعد از انقلاب، زن هم آزادی داشته، هم زندگی کرده هم به خواسته‌هایش رسیده

عماد افروغ با تاکید بر اینکه مقامات با مشاهده شعارهای ساختارشکنانه نباید کوتاه بیایند گفت: انقلاب را آسان به دست نیاوردیم که آسان از دست بدهیم.

مقامات با مشاهده شعارهای ساختارشکنانه نباید  کوتاه بیایند/ انقلاب را آسان به دست نیاوردیم که آسان از دست بدهیم/ اگر سوء‌تدبیرها و جنگ رسانه‌ای را نادیده بگیریم، بازی را بسیار مفت باخته‌ایم
کد خبر: 583101
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۱:۴۴:۴۳

عماد افروغ، جامعه‌شناس به بررسی اعتراضات اخیر پرداخته است. 

به گزارش ایرنا، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید: 

 

*جوانان در چارچوب قانون اساسی مطالبه‌گر باشند.

*زن بعد از انقلاب اسلامی هم آزادی داشته و هم زندگی کرده و هم به بخش اعظمی از خواسته‌های خود رسیده است.  

 *زن، موجودی فراموش شده در تاریخ انقلاب اسلامی نیست.

*امروز در درون این نظام با برخی از تبعیض‌ها علیه جامعه زنان مقابله می‌شود.  

*این ادعا مطرح می‌شد که «این نظام یک فساد سیستمی و یک فساد سازمان‌یافته دارد» متاسفانه نظام با این برچسب یعنی فساد سازمان‌یافته مقابله نکرد.

*نظام جمهوری اسلامی فساد سیستمی ندارد.

*در حادثه اخیر، نظام مسئولیت کل نارسائی‌ها و سوءرفتارهای گشت ارشاد را به عهده گرفت. وقتی نظام این سوء رفتار را برعهده گرفته و هیچ موضعی علیه گشت ارشاد اتخاذ نمی‌کند، متاسفانه تهمت فساد سیستمی تقویت و منجر به شعارهای ساختارشکنانه می‌شود و نظام جمهوری اسلامی و کل انقلاب و اسلام زیر سوال می‌رود.

*من به عنوان مدافع اسلام و ارکان رکین انقلاب اسلامی می‌گویم، اگر سوء‌تدبیرها و جنگ رسانه‌ای را نادیده بگیریم، به زبان عامیانه بازی را بسیار مفت باخته‌ایم.

*مقامات با مشاهده شعارهای ساختارشکنانه (که متاسفانه خود نیز در این رابطه مقصر هستند) کوتاه نمی‌آیند؛ نباید هم کوتاه بیایند. اگر بخواهند در مقابل این شعارها کوتاه بیایند، در واقع می‌گویند بفرمایید؛ ما خداحافظی می‌کنیم.

*ما انقلاب را آسان به دست نیاوردیم که آن را آسان از دست بدهیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها