کد خبر: 582900
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۶ ۱۸:۰۸:۴۴
| |

نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری محکومیت حادثه تروریستی ایذه را محکوم کردند

سه تن از نمایندگان خورستان در مجلس خبرگان رهبری با انتشار پیام‌های جداگانه حادثه تیراندازی ایذه را محکوم کردند.

نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری محکومیت حادثه تروریستی ایذه  را محکوم کردند
کد خبر: 582900
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۶ ۱۸:۰۸:۴۴

سه تن از نمایندگان خورستان در مجلس خبرگان رهبری با انتشار پیام‌های جداگانه حادثه تیراندازی ایذه را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، در متن پیام آیت الله موسوی جزایری آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

فاجعه حرکت تروریستی ضد انقلاب در شهرستان شهید پرور و مقاوم ایذه که منجر به شهادت و زخمی شدن عده ای از شهروندان این شهرستان ولایتمدار  شده است ، موجب تألم و تأسف شدید ما گردید و  بدون شک این نوع مسائل قابل اغماض نیست و هرچه سریعتر مسئولین ذیربط با کمک مردم باید این ریشه های فساد را از بیخ و بن برکنند .و حقیر هم بعنوان یک خادم کوچک کنار آنها و در خدمت آنها هستم .

موسوی جزایری 

25 / آبانماه / 1401»

همچنین آیت الله عباس کعبی در پی شهادت تعدادی از مردم و حافظان امنیت در حمله تروریستی ایذه در پیامی عنوان کرد:

«فاجعه تروریستی غمبار شهادت جمعی از هموطنان ایذه و مجروح شدن تعدادی دیگر را به مردم شهید پرور ایل دلیر بختیاری و بهمئی شهرستان ولایت مدار ایذه و هم استانی‌های عزیز خوزستانی تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضائی وظیفه خویش را در شناسایی مسببان و عاملان و دستگیری و مجازات قاطع و سریع جنایتکاران را به نحو احسن انجام خواهند داد و همه ما مردم خوزستان همراه مردم غیور و انقلابی ایذه در تشییع جنازه با شکوه شهدا شرکت فعال خواهیم کرد.

ملت ما ثابت کرده است بعد از این حوادث قوی‌تر و با بصیرت و اتحاد و با همدلی بیشتر از آرمانهای امام و شهدا دفاع خواهند کرد و با اطمینان مسیر پیشرفت و رشد و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی با هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله الوارف تا ظهور خورشید فروزان ولایت حضرت بقیة الله الأعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف تداوم خواهد یافت.» 

همچنین در بیانیه آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص جنایت های تروریستی روز گذشته شهرستان ایذه آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

ملت بزرگ ایران مردم شریف ایذه! باردیگر دست امریکای تروریست از آستین سیاه داعش بیرون آمد و جمعی از مردم شریف ایذه را به خاک و خون و حوزه علمیه آن شهرستان را به آتش کشید.

پیام اصلی این حادثه این است که دشمن میخواهد انتقام شکستهای خود را از مردم ایران بگیرد اما دشمنان بدانند که ملت یکپارچه ایران تا فتح آخرین قله راه را ادامه خواهد داد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران بویژه مردم مقاوم ایذه از دستگاههای قضایی و امنیتی از زبان مردم خوزستان درخواست میکنم که با قاطعیت پشیمان کننده با جانیان واغتشاشگران برخورد بکنند. دیگر رافت اسلامی بس است.

اراداتمند حیدری نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری

پنج‌شنبه ۲۶ آبان 1401»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها