کد خبر: 581193
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۱۰:۴۱:۱۱
| |

انسیه خزعلی: ۱۲ درصد دستگیرشدگان زنان هستند پس اعتراضات زنانه نیست

انسیه خزعلی گفت: ۱۲ درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و ۸۸ درصد بقیه از مردان بودند ولی می‌بینیم که به غلط این کارها حرکتی زنانه معرفی می‌شود. ولی همه چیز را به نام آنها و باشعار زن زندگی آزادی تمام کردند.

انسیه خزعلی: ۱۲ درصد دستگیرشدگان زنان هستند پس اعتراضات زنانه نیست
کد خبر: 581193
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۱۰:۴۱:۱۱

معاون رئیس‌جمهور در حوزه زنان گفت:در این ماجرا (اعتراضات) باز هم مظلومیت زنان بروز و ظهور یافت. زنان دوباره به ابزاری بدل شدند تا استکبار به مطامع خود برسد. در بسیاری از حرکتها و تبلیغات این ناآرامی‌ها زنان وسیله قرار شدند. طبق آمار تنها 12درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و 88درصد بقیه از مردان بودند ولی می‌بینیم که به غلط این کارها حرکتی زنانه معرفی می‌شود. ولی همه چیز را به نام آنها و باشعار زن زندگی آزادی تمام کردند. این استفاده ابزاری از زن را در بسیاری از امور دیگر هم شاهد هستیم. این یک جنگ همه جانبه شناختی و رسانه‌ای علیه ایران و زن و خانواده ایرانی بود.

به گزارش فارس، انسیه خزعلی افزود: « نیت دشمن این است که زن را از جایگاه عزتمندش دور کند وموقعیت اورا درسطح کالا و ابزار تنزل دهد.امیدوارم همانطور که خانمها در بسیاری از صحنه‌ها نشان دادند که اجازه نمی‌دهند از آنها سوءاستفاده بشود در ماجراهای مسابه هم مقابل این هجمه‌ها و تمایلات نادرست بایستند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشاس ارسالی در
    دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱

    خانم خزعلی شماازعفت زنان حرف میزنی ولی پسروهمانطوردخترخواهرت که باپول بیت المال به کانادارفته اندوکاناداجائی کهحجاب وعفت
    درانجامعناندارد؟بس کنیدخانم خزعلی بس کنیدوبس

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها