کد خبر: 580255
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۱۷:۲۳:۳۵
| |

دادستان تهران:

در زمان و مکان فوت پریسا بهمنی هیچ درگیری و اغتشاشی وجود نداشته است

علی صالحی دادستان تهران مدعی شد فوت پریسا بهمنی ارتباطی با تجمعات مقابل سازمان نظام پزشکی ندارد.

در زمان و مکان فوت پریسا بهمنی هیچ درگیری و اغتشاشی وجود نداشته است
کد خبر: 580255
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۱۷:۲۳:۳۵

علی صالحی دادستان تهران در خصوص فوت دکتر پریسا بهمنی بیان کرد: فوت خانم بهمنی هیچ ارتباطی با تجمعات در مقابل سازمان نظام پزشکی نداشته و اساسا درگذشت ایشان قبل از زمان اعلام شده بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، وی در خصوص زمان، مکان و علت فوت خانم بهمنی، گفت: مرحومه بهمنی سه شنبه مورخ سوم آبان ماه سال جاری و حدود ساعات ۱۹ شب و در پی تصادف رانندگی در تقاطع بزرگراه‌ شهید چمران و آیت الله هاشمی رفسنجانی به نحوی که وی پیاده و در خط بی آر تی در حال تردد بوده و یک دستگاه کامیون با مرحومه برخورد می کند و وی بر اثر آن جان خود را از دست می‌دهد.

صالحی ادامه داد: بامداد چهارشنبه چهارم آبان ماه جسد خانم بهمنی تحویل پزشکی قانونی استان تهران شد و پس از بررسی‌‎های پزشکی و انجام معاینات لازم، ساعت ۱۵:۳۰ تحویل خانواده‌اش شد.

وی ضمن تکذیب شایعات در خصوص فوت مرحومه بهمنی و کشته شدن وی با سلاح گرم، گفت: درگذشت ایشان روز قبل از چهارم آبان بوده و در زمان و مکان وقوع حادثه نیز هیچ نوع درگیری و اغتشاشی وجود نداشته و در معاینات و بررسی‌های پزشکی نیز هیچ گونه آثار تیرخوردگی و اصابت گلوله در بدن مرحومه یافت نشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها