واکنش مدیرعامل پسماند شهرداری تهران به گزارش تشکیل ابر متان در کهریزک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر تشکیل ابر پنج کیلومتری گاز متان در جنوب تهران گفت: هنوز گزارش مکتوبی از سوی نهادهای بالادستی محیط زیست در خصوص صحت این خبر نداشته‌ایم.

واکنش مدیرعامل پسماند شهرداری تهران به گزارش تشکیل ابر متان در کهریزک
کد خبر: 580063
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۲:۰۷:۳۴

عزیزی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران در خصوص انتشار خبری مبنی بر تشکیل ابر پنج کیلومتری گاز متان در جنوب تهران که ادعا می‌شود از سوی ناسا منتشر شده، تصریح کرد: این موضوع صرفا در حد یک گزارش خبری منتشر شده و پرسش ما از دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و محیط زیست تهران با این پاسخ مواجه شد که هنوز به صورت مکتوب از دستگاه‌های بالادستی در این خصوص چیزی منتشر نشده و این مسئله تنها در حد یک خبر است که نیاز به بررسی دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ما اقدامی که در کهریزک موجب تولید گاز متان شود انجام نداده‌ایم. البته بحث پسماند تر در مجموعه آرادکوه وجود دارد که هوادهی برای آن انجام می‌شود؛ اما اقدامی که گاز متان در این مجموعه تولید کند ما نداشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران ادامه داد: محل‌های مختلفی در کهریزک وجود دارد که می‌تواند در این مسئله عامل باشد. البته اگر اصل موضوع تایید شود ولی هنوز گزارشی در این خصوص به صورت مکتوب نداشته‌ایم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها