کد خبر: 578982
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۲:۳۳:۲۳
| |

وعده جدید زاکانی؛ نهضت پارکینگ‌سازی در تهران راه می‌اندازیم

شهردار تهران از آغاز نهضت پارکینگ سازی در تهران خبر داد و گفت: امیدواریم با ساخت پارکینگ بتوانیم فضاهای عمومی شهر را آزاد کنیم.

وعده جدید زاکانی؛ نهضت پارکینگ‌سازی در تهران راه می‌اندازیم
کد خبر: 578982
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۲:۳۳:۲۳

علیرضا زاکانی با بیان اینکه در سال جاری در نظر داریم که ۲۵۰۰ پارکینگ بسازیم، افزود: امیدواریم ۱۰۰۰ فضای جای پارک را تا قبل از پایان سال تحویل شهروندان دهیم.

به گزارش ایسنا، شهرداری تهران با بیان اینکه مطالعات ۱۶ پروژه ساخت پارکینگ آغاز شده که از این میان ساخت چهار پارکینگ وارد مرحله عقد قرارداد شده و مقدمات ساخت هشت پارکینگ دیگر نیز فراهم شده است، تصریح کرد: حدود دو هفته آینده ساخت یک پارکینگ با ظرفیت ۳۰۰۰ خودرو در منطقه ۲۰ آغاز می‌شود و این نوید خوشی است که با مشارکت دیگران بتوانیم در جای جای شهر زمینه نهضت پارکینگ سازی را داشته باشیم.

وی با اشاره به آغاز نهضت پارکینگ سازی در تهران گفت: امیدواریم با ساخت پارکینگ بتوانیم فضاهای عمومی شهر را آزاد کنیم؛ چرا که محل ایستادن خودروها و پارک حاشیه‌ای آنها را باید ساماندهی کنیم و ظرفیت پارک حاشیه‌ای را آزاد کنیم تا همه مردم بتوانند عادلانه از فضای حاشیه‌ای کنار خودرو استفاده کنند.

زاکانی با بیان اینکه این اطمینان را باید به مردم بدهیم که بتوانند از قبل جای پارک خودروشان را به صورت هوشمند رزرو کنند، اظهار کرد: به زودی اتفاقات خوبی در زمینه پارک خودرو در تهران رخ می‌دهد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها