کد خبر: 578283
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۱:۴۲:۴۲
| |

فرمانده فراجا خبر داد:

اعلام آمادگی برای صادرات تجهیزات پلیس ایران به سایر کشورها

فرمانده فراجا از اعلام آمادگی برای صادرات تجهیزات پلیس ایران به سایر کشورها خبر داد.

اعلام آمادگی برای صادرات تجهیزات پلیس ایران به سایر کشورها
کد خبر: 578283
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۱:۴۲:۴۲

حسین اشتری، فرمانده فراجا اظهار کرد: امروز نیازمندی هایی را که داریم با کمک نخبگان خود در داخل کشور تهیه می‌کنیم و این برای پلیس جمهوری اسلامی ایران افتخاری است که بخش اعظمی از تجهیزاتش توسط نخبگان، صنعتگران و هنرمندان داخلی تولید شده است. امروز این آمادگی را داریم که تجهیزات خود را به بسیاری از کشور ها صادر کنیم و برخی کشور ها نیز در زمینه استفاده از این تجهیزات با ما قرارداد دارند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه از تجربیات کشورهای دیگر نیز استفاده کردیم گفت: دانشی که در کشورها وجود دارد متعلق به همه است و باید همه از آن استفاده کنیم. این دریچه دو طرفه‌ای بوده که باز است.

فرمانده فراجا ادامه داد: در حوزه‌های مختلف نیز روی پای خود ایستادیم و تحریم‌ها را که یک تهدیدی بود توسط مردم به فرصت تبدیل کردیم. ما امروز  آماده تبادل اطلاعات با کشورهای دوست و برادر هستیم که انشالله از آن استفاده خواهیم کرد.

اشتری با بیان اینکه بهره‌گیری از تجهیزات توانسته به ماموریت‌های ما سرعت و دقت ببخشد و رضایتمندی مردم را نیز افزایش دهد، گفت: وقتی در نظرسنجی ها و افکار سنجی‌ها می نگریم، رضایتمندی از اقدامات پلیس در رتبه بالا قرار می‌گیرد که یکی از دلایل آن این تجهیزات است. امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور حضور دارد و تنوع ماموریت های پلیس زیاد است و شاید هیچ سازمانی به اندازه فراجا گسترده نباشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها