کد خبر: 578160
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۱۸:۵۶:۴۴
| |

رئیسی:

دشمن در حوادث اخیر به دنبال القای یأس و ناامیدی است /در بیشتر خرابکاری‌ها در منطقه شیطنت آمریکا دیده می شود

رئیس‌جمهور گفت: دشمن در حوادث اخیر به دنبال القای یأس و ناامیدی است و باید با اقدامات موثر برای پیشبرد امور و حل مشکلات مردم با این توطئه دشمن مقابله کرد.

دشمن در حوادث اخیر به دنبال القای یأس و ناامیدی است /در بیشتر خرابکاری‌ها در منطقه شیطنت آمریکا دیده می شود
کد خبر: 578160
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۱۸:۵۶:۴۴

ابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه هیات دولت به ناآرامی های اخیر در کشوور اشارره کرد.

به گزارش ایرنا، رئیسی در خصوص واکنش غربی ها به خصوص آمریکا نسبت به شرایط کنونی جامعه گفت:

*اظهارنظرهای رئیس جمهور آمریکا که به خود اجازه می‌دهد به آشوب، ترور و تخریب در کشوری دیگر دامن بزند، یادآور سخن جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی است که آمریکا را شیطان بزرگ، خواند.

*در ریشه‌یابی بیشتر خرابکاری‌ها، ترورها و اغتشاشات منطقه می‌توان نقش و شیطنت آمریکا را یافت، ۷۰ سال حمایت از جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و همچنین دو دهه تجاوز و جنگ‌افروزی خود آمریکایی‌ها در افغانستان مصادیقی از اقدامات شیطان بزرگ است.

*آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران احساس خشم و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند. ملت بصیر ایران دشمن و ترفندهایش را به خوبی می‌شناسد و این بار هم او را در رسیدن به هدفش ناکام می‌گذارد و راه رشد و پیشرفت را با قوت و عزت ادامه می‌دهد.

*امیدآفرینی در جامعه با سخنان متقن، قابل دفاع، وحدت آفرین وظیفه و مأموریت خطیر و اصلی اعضای دولت است.

*دشمن در حوادث اخیر به دنبال القای یأس و ناامیدی است و باید با اقدامات موثر برای پیشبرد امور و حل مشکلات مردم با این توطئه دشمن مقابله کرد.

*مدیریت مصرف منابع مورد توجه قرار دارد و وزارت نیرو را مکلف است با تبیین دقیق مشکلات و کمبودها مردم را در جریان برنامه‌های این وزارتخانه در مدیریت و بهینه‌سازی مصرف قرار دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها