کد خبر: 577816
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ۱۰:۳۲:۵۴
| |

ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات ‌وحش:

وضعیت «پیروز» خوب است/ برنامه‌ای برای رها سازی پیروز در توران نداریم

محل نگهداری پیروز با دوربین مراقبت میشود

سازمان محیط زیست اعلام کرد: محل نگهداری پیروز با دوربین های مداربسته ۲۴ ساعته مراقبت می شود.

وضعیت «پیروز» خوب است/ برنامه‌ای برای رها سازی پیروز در توران نداریم
کد خبر: 577816
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ۱۰:۳۲:۵۴

طی روز های اخیر شایعاتی مبنی بر سرقت پیروز توله یوزپلنگ ایرانی در فضای مجازی مطرح شده بود ، که با پیگیری ها از سازمان حفاظت محیط زیست مشخص شد حال  توله یوزپلنگ ایرانی خوب است ، و در پارک پردیسان تهران نگهداری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بخش هایی از اظهارات علیرضا ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات ‌وحش سازمان حفاظت محیط زیست را در ادامه می خوانید:

*وضعیت پیروز خوب است و اکنون بیش از ۱۶۵ روز دارد و رشد خوبی داشته است ، در حال حاضر بلدرچین خام و مکمل های خاص به تغذیه او اضافه شده و پیش از ۸ کیلو وزن دارد.

*پیروز شب ها به همراه مربی خود در فضای باز زیر آسمان میخوابد تا به فضای طبیعی عادت کند و به دلیل سرد شدن هوا فضای بسته را هم برای نگهداری آن فراهم کردیم تا سرما به آنها آسیب نزند .

*محل نگهداری پیروز با دوربین های مداربسته و نگهبان های ۲۴ ساعته مراقبت میشود ، در حال حاضر برنامه‌ای برای رها سازی پیروز در توران نداریم  و برای رها سازی متخصصان باید به جمع بندی برسد . 

*در مورد شایعات طراحی نقش پیروز بر لباس ملی پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی  اطلاعات دقیقی ندارم ، و آموزش سازمان حفاظت محیط زیست باید در این مورد صحبت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها