نماینده مجلس: می‌خواهند برای خودشان و آقازاده‌ها بازار فروش فـیـلترشـکن راه‌اندازی کنند!

خرید و دانلود فیلتر‌شکن‌ها و VPN هنگامی که توسعه پیدا کند و مردم مجبور به استفاده از آن‌ها شوند، یک هزینه به هزینه‌های‌شان اضافه می‌کند.

نماینده مجلس: می‌خواهند برای خودشان و آقازاده‌ها بازار فروش فـیـلترشـکن راه‌اندازی کنند!
کد خبر: 576159
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۵:۲۰:۰۰

غلامرضا نوری قزلجه گفت: شنیده شده است اینستاگرام و برخی از پلتفورم‌ها قرار است فیلتر شوند، این اخبار خوشحال‌کننده نیست و امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد، زیرا این اقدامات جز این که بازار را برای فروش فیلتر شکن‌ها و VPN ها باز کند، کاری نمی‌کند.

به گزارش ایلنا وی گفت: خرید و دانلود فیلتر‌شکن‌ها و VPN هنگامی که توسعه پیدا کند و مردم مجبور به استفاده از آن‌ها شوند، یک هزینه به هزینه‌های‌شان اضافه می‌کند.

تاکنون هم ثابت شده با فیلتر شدن‌ها آن اهدافی که سیاست‌گذاران در پی آن هستند و تعقیب می‌کنند، به دست نمی‌آید و ما امیدواریم این کار را نکنند. 

من نمی‌دانم یک عده چه سودی در فیلترشکن‌ها و VPN‌ها دارند که دوست دارند همه چیز فیلتر شود تا فروش داشته باشند؛ نباید این کار را با مردم کرد؛ چراکه به مصحلت نیست.

معتقدم اینترنت و شبکه‌های مجازی باید به حالت قبلی بازگردند و حتی‌المقدور آن‌چه که هست از نظر دسترسی، پهنای باند و سرعت بهتر شود.

امیدوارم این روزها سریع‌تر به حالت عادی بازگردد و طرح صیانت را عملیاتی نکنند؛ چراکه قطعا ما واکنش نشان خواهیم داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • کلانتری ارسالی در
    یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱

    شما ها نجومی بگیران بیسواد مجلس هم بهتر از اینها نیستید.درود بر رهبری.

  • بی نام ارسالی در
    یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱

    شما اول بیا این غائله ای که در خیابان‌های تهران وبعضی نقاط دیگر هست را جمع کن بعد در مورد عادی سازی استفاده از اینترنت و تلگرام و غیره صحبت کن خوابی عمو

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها