قدیری ابیانه فعل سیاسی اصولگرا:

اختلاس گران موقع کشف اختلاس سکته می کنند؛ باید گردن نیروی انتظامی بیاندازیم!؟

خانم‌ها حجاب را رعایت کنند تا فراخوانده نشوند

مریض‌هایی که در آمبولانس و پیش از رسیدن به بیمارستان سکته می‌کنند یا اختلاس‌‌گرانی که موقع کشف اختلاس سکته می‌کنند، همه و همه باعث تاسف است ولی اینکه سکته آنان را بیاندازیم گردن نیروی انتظامی، بی‌انصافی است.

اختلاس گران موقع کشف اختلاس سکته می کنند؛ باید گردن نیروی انتظامی بیاندازیم!؟
کد خبر: 574443
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۱۴:۵۳:۴۸

قدیری ابیانه سیاستمدار اصولگرا در واکنش به ماجرای مهسا امینی، می‌گوید که سکته ایشان باعث تاسف است. اما مگر گشت ارشاد مگر چه برخوردی کرده است؟ گفته است که بفرمایید سوار ماشین شوید، به اداره پلیس بیایید و آنجا هم تاریخ داده که در کلاس اخلاق شرکت کنند تا عوارض منفی بدحجابی را بدانند؛ اینکه خیلی هم خوب است، اشکالش چیست؟ مگر اینکه یک عده‌ای آن را بهانه کنند و بگویند به طور کل گشت ارشاد نباشد که در این صورت باید بگوییم نیروی انتظامی، پلیس ترافیک، زندان، مبارزه با اختلاس و دزدی نباشد، این که منطقی نیست.

به گزارش انتخاب، بخش هایی از گفت و گوی قدیری ابیانه را در ادامه  می خوانید:

*سکته خانم مهسا امینی باعث تاسف است. اساتیدی که موقع تدریس سکته می‌کنند، روحانیونی که موقع وعظ سکته می‌‌کنند ، مریض‌هایی که در آمبولانس و پیش از رسیدن به بیمارستان سکته می‌کنند یا اختلاس‌‌گرانی که موقع کشف اختلاس سکته می‌کنند، همه و همه باعث تاسف است ولی اینکه سکته آنان را بیاندازیم گردن نیروی انتظامی، بی‌انصافی است.

*قانون می‌گوید که خانم‌ها باید حجاب را رعایت کنند. وقتی راجع به حجاب ‌شان تذکر می‌گیرند، دست‌کم رعایت کنند و مقاومت نکنند. نیروی انتظامی کار خیلی خوبی کرده و برای آنان کلاس گذاشته است تا آثار منفی حرکت خود را بدانند.

*ما کسانی را داریم که در زندان سکته می‌کنند، اعدامی‌ هایی داریم که پیش از رفتن به پای چوبه‌ دار سکته می ‌کنند، آدم‌ هایی هستند که پای نماز سکته کرده‌ا ند ، اینها را که نمی‌توانیم گردن نیروی انتظامی بیاندازیم. بگوییم چون گشت ارشاد او [مهسا امینی] را به آنجا برد، سکته کرد و اصلا پلیس را جمع کنیم.

*افرادی به دلیل جریمه شدن توسط پلیس سکته می‌کنند ، آیا باید به طور کل نیروی انتظامی را برچینیم؟ یکی از خانم‌های اقوام ما سکته زد و در آمبولانس و پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرد، الان باید بگوییم آمبولانس نباشد؟ خیر، این حرف‌ها معقول نیست.

*گشت ارشاد مگر چه برخوردی کرده است؟ گفته است که بفرمایید سوار ماشین شوید، به اداره پلیس بیایید و آنجا هم تاریخ داده که در کلاس اخلاق شرکت کنند تا عوارض منفی بدحجابی را بدانند؛ اینکه خیلی هم خوب است، اشکالش چیست؟ مگر اینکه یک عده‌ ای بخواهند بهانه کنند و بگویند به طور کل گشت ارشاد نباشد که در این صورت باید بگوییم نیروی انتظامی، پلیس ترافیک، زندان، مبارزه با اختلاس و دزدی نباشد، این که منطقی نیست. من معتقدم که راه جلوگیری از برخوردها این است که خانم‌ها حجاب و قوانین را رعایت کنند تا فراخوانده نشوند.

*آثار ضرب و شتم نیست و  فیلمی هم که از لحظه سکته کردن او توسط نیروی انتظامی منتشر شد نشان می‌دهد که سکته او ربطی به پلیس نداشته است. تعداد زیادی از زنان در جلسه توجیحی حضور داشتند. اگر برخورد پلیس باعث سکته شده باید بقیه هم سکته می‌کردند.

*اینها همه تبلیغات سوء است و گرنه بعضی‌ها سر کنکور هم سکته می‌‌زنند و ترس دارند، اینکه دلیل نمی‌شود که کنکور را حذف کنیم . اگر اختلاس ‌گرانی دستگیر می‌شوند و سکته می‌کنند، ما باید بگوییم که مبارزه با فساد را کنار بگذاریم؟ حتی گزارشاتی شده مبنی بر اینکه کسانی که می‌خواهند اعدام ‌ شوند، قبل از به دار آویختن سکته زده‌اند.

*برخورد نیروی انتظامی با مسئله بدحجابی یا بی‌‌حجابی برخورد خوبی است و برایشان کلاس می‌گذارند. اینکه خوب است چه اشکالی دارد؟ حالا اگر آنجا سکته نمی‌زد، ممکن بود شب در خواب سکته کند. بنابراین فقط به خاطر ترس هم نیست. یکی ممکن است ناراحتی قلبی داشته باشد؛ کمااینکه در اختلاس ‌‌گران هم داریم. حال باید بگوییم مبارزه با اختلاس‌گران را بر بیاندازیم یا آمبولانس و اورژانس را تعطیل کنیم؟.

*فیلم گشت ارشاد و این خانم فرق دارد. همچنین وقتی پلیس می‌‌گوید سوار ماشین شوید ، باید سوار شوند و مقاومت نکند. همه جای دنیا همین است و می‌گویند بفرمایید تا به اداره پلیس برویم. حالا ممکن است اشتباهی رخ داده باشد که در مرکز پلیس بررسی می‌کنند. اگر مقاومت نکنند، مشکلی پیش نمی‌آید. اصلا مقاومت در برابر پلیس، در همه جای دنیا جرم سنگینی است. 

*اگر کسی خواست برهنه به خیابان برود باید با آن برخورد شود یا نه؟ بعد بگوید این بدن من است و به شما مربوط نیست و دلم می‌خواهد برهنه بروم، معلوم است که باید با آن برخورد کرد. پس گشت ارشاد لازم هست یا نیست؟ باید با آن برخورد کرد دیگر، الان هم دارند همین کار را می‌کنند. الان آن‌هایی که معتقد به حجاب آزاد هستند، منظورشان فقط روسری است یا بیشتر از آن؟ تعیین حدود و آزادی پوشش چیست و با چه کی است؟

* اتفاقا تا آنجایی که من دیدم، گشت ارشاد سعی می‌کند خیلی محترمانه برخورد کند. اما وقتی به شخصی می‌گوید سوار ماشین گشت شود و آن شخص مقاومت می‌کند، باید با او چه برخوردی داشته باشند؟ یا وقتی به فردی تذکر رعایت حجاب می‌دهند و او به پلیس هم می‌گوید که به شما ربطی ندارد، چه باید بکنند؟ شما رسانه‌ها باید کمک کنید تا افراد بفهمند که باید قانون را رعایت کنند ، حتی اگر آن را قبول ندار ند. قرار نیست هرکسی قانونی را قبول ندارد، آن را رعایت نکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • رضا ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    شما دروغگوی بیش نیستید که به خودتان هم دروغ می گوید

  • اسدالله محمدی ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    انهائیکه به بهانه های مختلف به گشت ارشاد اعتراض میکننددرواقع قانون شکن ومخالف هنجارهای اسلامی هستنددرهرمقام ومنزلت اجتماعی وسیاسی باشنددرواقع هدف انها ازایجادالتهاب درجامعه رسیدن به نون نوایی است ملعون هادیروزکه کشوردست شما بودچه غلطی کردیدغیرازبدبختی وخیانت دستاوردی داشتید؟

    • ناشناس ارسالی در
      شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

      واقعا برای درک تون متاسفم گشت ارشاد بره بی حجابایی مثل هنرپیشه هل رو بگیره زنایی که هرشب می برید تو خونه و اتاق های عفاف
      نه دختر مظلومی که نه دا دگااه دیده و مسافر شهر بی در و پیکر تهران شده جوان و آبرو مند



      دین نداری آزاده باش

  • محمدعلی ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    اگراین مرحومه دخترخودت بودکه تاالان زمین رابه آسمان میدوختی//تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی // ظلم هم حد واندازه داره مردم رانسبت به دین واعتقاداتشان بیش ازاین بدبین نکنید شب اول قبرجواب داره//با اسکورت نه عامیانه بیا توخیابون وبین مردم برخوردنیروی انتظامی راببین بعدنظر بده

  • محمدعلی ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    ماشاالله به این آقا یک دختربچه چشم وگوش بسته که ازاسم دادگاه وپاسگاه وحشت به جانش میافته رابااختلاسگران مقایسه میکنه//شرم خوب چیزیست

  • حسین ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    اقای ابیانه یک مختلس و دزد را نام ببریدکه سکته کرده باشد ئجایزه بگیرید.بابک.عراقچی.طبری...کدامشان ؟

  • فرهاد ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    خر از خریت پیش رو مادر است
    اسب از نجابت دنباله رو مادر است

    حکایت عده ای هست که میخان از حکم خدا و رسول خدا هم جلو بزنند.

    خداوند و رسول خدا این روش رو اجرا نکردن حال شما کاسه داغ تر از اش شدید فقط به خاطر منافع شخصی خودتون و عده ای که کیسه های زرتون با این روش پر میشه..

  • رزمنده فکه ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    خودت را جای پدر اون دختر که انصافا"حجابش هم مشکلی نداشت بذار اون از فشار روحی مرد اگر درست میگی پس فرزندان دختران خزعلی آقازاده های بیشمار هم سکته کنند ازاین بی آبروی که برای انقلاب ساخته اند

  • خادم دزفولی عبدالرحیم از دزفول ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    مسئله این خانم را خیلی بزرگنمایی میکنند پلیس وظیفه اش را انجام داده. گشت ارشاد وظیفه اش را انجام داده.چرا وقتی پلیس در برابر اوباش می ایستد وشهید میشود اینها دم بر نمی آورند . فیلمها را ببینید بعد قضاوت کنید.بعد کمپین راه بیاندازید.این خانم با وضعیت ناجور در ملاعام آمده و جهت تعهد دادن و آموزش به مراکز امنیتی برده شده دربرابر چند نفر دیگر مثل خودش سکته کرده چرا بقیه سکته نکردند؟ ممکن است یک نفر سر جلسه کنکور سکته بکند باید کنکور را برداشت؟ این جنجال را ضد انقلاب راه انداخته.بیغرضها واقع بین باشند. با تشکر

    • مهری ارسالی در
      یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

      کسی رو که خوابه میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو به خواب زده، خدا هم کاری ازش بر نمیاد. چرا شما جاهل‌ها تموم نمیشین؟

  • مجید ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    توجیه طالبانی یعنی همین!!!!!!!

  • هه ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    گشت ارشادبرا بچهاتون تواروپا امریکا عشق حالم میکنن باپول بیت المال هست عوضی لاشی بی ناموس دخترمردمو کشتن دایدزبونتونم درازه

  • کاوه ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    شما با شرافت کهکشانها فاصله دارید ...

  • ایرانی ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    ابیانه دزد کثیف حق دارد از خودش و کثافت های مانند خودش دفاع کند، مهسای مظلوم بی گناه با شما دزدان کثیف یکی است؟ در ثانی کی تا حالا شما به خاطر هزاران میلیارد دزدی توبیخ شدید یا تنبیه که سکته کنید؟

  • فروزش ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    حرف حساب جواب نداره احسنت

  • نیلز ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    کلی گویی ابهام و بی شرفی. واقعا این ادم سفیر بوده؟

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    حرف نزنی نمیگن لالی چندروزپیشم که ازخزعلی حمایت میکردی برات گفتم اگه دنبال لفت ولیسی دیگه بهت چیزی نمیماسه

  • احمد ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    با سلام به این آقا بگید که یک اختلاس گر را نام ببرید که موقع دستگیری سکته کرده باشد

  • رضا ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    اختلاس گران به کانادا و آمریکا میروند حضرت شمر.

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    این ملعون در عمرش با پلیس برخورد نداشته تا ببینه چه وحشی هایی هستند. از پلیس تهران خشنتر و وحشیتر وجود ندارد. سپردن کار فرهنگی به نیروهایی که دو کلاس سواد ندارند و صرفا به خاطر قوی بودن بنیه و جثه در نیروی انتظامی استخدام میشوند، نشان از احمق بودن مسوولیت دهندگانش دارد. کوچکترین اعتراض به عملکردپلیس موقع بازداشت با برخورد فیزیکی و باتوم همراه خواهد بود. خدا از سر تقصیراتتان نخواهد گذشت. به زودی گزارش پزشکی قانونی خواهد آمد که بر اثر ضربه مغزی مرده یا سکته. اگر پوشیدن مانتوهایی که خانمهای حاضر در سالن گشت ارشاد پوشیده اند جرم است پس همه مردم مجرم هستند. استفاده از زور برای بحث حجاب، اولین بار توسط عمربن خطاب اختراع شد و شما هم پیرو و شیعه عُمَر هستید نه علی. خداوند با وی شما را محشور کند.

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    با این همه اختلاس چه کردید شما چقدر پول بیت المال را برگرداندیدهمتون دروغ میگید فقط سر مردم را گرم میکنید و بیت المال را غارت

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    همه ی مملکت را هاپولی کردین اگه راست میگی یه روز کارت بکشه در همین نیروی انتظامی اگه از خدا بر نگشتی

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    شما بااصطلاح همین فیلمی که مربوط به این دختر بوده و پخش شده نگاه کنید ببینید کجای پوشش این مرحومه هنجار شکنی بوده بعد ور بزن احمق

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    تا حالا چند نفر از بد حجابها و افراد شرابخوار اختلاسگر بوده همش از شماها با اشطلاح مومنین از خدا بی خبر کشور را غارت کردین و هیچی بر نگشت به بیت المال

  • سیدابراهیم ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    من حرکت هیچکدام را قبول ندارم...نه لباس پوشیدن مهسای خدابیامرزراقبول دارم...ن خشونت پلیس را..در علم‌پزشکی خیلی کم‌پیش میاد ک یک خانم ۲۲ساله سکته کند‌‌..حتی خانمهای۶۰و۷۰ ساله هم سکته نمیکنند..یا ب ندرت اتقاق میفته خانمی سکته کند...پس لز خدابترسید وخداراناظر براعمال خود بدانید...این اقا هم چرت میگه..هیچ اختلاسگری حین دستگیری سکته نکرده تاحالا

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    واقعا متاسفم برای این اقا این طور حرف. می زند چرا چند وقت پیش تاج با ان همه دزدی جلوش قد علم نکردی اخرش شد ریس فدراسیون حالا برای دختر بی گناه این حرقها را می زنی باید در اخرتی که شما نداری جواب بدهید

  • farhad ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    از خود فروخته ای که نون پابوسی و چاپلوسی خودش رو میخوره و شخصیتش پهن کردن خودش زیر پای بالادستی هاشه و بس بیش از این انتظار نمیره (چرا مزخرفات این به ظاهر ادم ها رو رسانه ای میکنین؟؟)

  • علی ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    قدیری ابیانه نه درد مردم را کشیده نه با مردم زندگی کرده ایشون غیر از چرندگویی کاری دیگر بلد نیست .اولا که پوشش این خانم طبق تصاویر خودتون هیچ مشکلی نداشته دوما صدا وسیما باز هم دست به فیلترینگ زده و تصاویر مورد نظر خودش را استخراج کرده ما هنوز یادمون نرفته اخبار صدا وسیما را در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی توسط سپاه را این بی شرف ها برنامه کارشناسی گذاشتند که به هیچ عنوان به هواپیما شلیک نشده وهزاران دروغ مشابه دیگه .اقای ابیانه زمان شاه که گشت ارشاد نبود ایا حجاب نبود خودتون ببینید حجاب بود وچه حجاب خوبی هم بود .گشت ارشاد باید برای مدیران ارشد دزد فاسد اقازاده دائر میشد که اون هم مثل سایر حرفهای ریس جمهور تو زرد از اب در اومد .پدیده اقازاده زدگی در ایران کولاک میکنه . شمخانی ها ولایتی ها .خز علی ها . مخبرها . علم الهدی ها و الی ماشالله

  • میلاد ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    این قديري ابیانه و هاشمی گلپایگانی یهودی آنوسی هستند که با اعمالشان در حال ضربه زدن به ملت و حکومت هستند

  • علی ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    اختلاسگر ها عزیزم دستگیر نمیشن ک سکته بکنن تو و امثال تو هیالشون راحت

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها