کد خبر: 573825
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۲۱:۲۱:۰۴
| |

دبیر ستاد امر به معروف:

چرا هم می‌خواهی مسئول شوی هم فرزندت برود خارج از کشور؟

محمدصالح هاشمی گلپایگانی گفت: کسی که الان مسئول است و تمام فکرش این است که الان دلار و یورو چقدر شده است که برای فرزندش بفرستد چطور می‌خواهد برای مردم و کسانی که گرفتاری اقتصادی دارند کار کند؟

چرا هم می‌خواهی مسئول شوی هم فرزندت برود خارج از کشور؟
کد خبر: 573825
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۲۱:۲۱:۰۴

دبیر ستاد امر به معروف گفت: کسی که الان مسئول است و تمام فکرش این است که الان دلار و یورو چقدر شده است که برای فرزندش بفرستد چطور می‌خواهد برای مردم و کسانی که گرفتاری اقتصادی دارند کار کند؟

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از الف، خب چرا این فرد الان مسئول است؟ می‌گویید خارج رفتن عیب نیست اشکالی ندارد اما چرا هم می‌خواهی مسئول شوی هم فرزندت برود خارج از کشور

فرزندان برخی مسئولین اکثرا در اروپا، آمریکا، استرالیا و کانادا هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علا ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

    مسئله سر بودن فرزند فلان مسئول در غرب نیست مسئله سر ماله کشی و عوامفریبی مسئولین و نگاه جناحی حکام و مطبوعات حکومتی به این امره مثلا پاسخ خزعلی رو ببینید اولا که زبونش درازه و پس از نیش و کنایه میگه پسرم مستقله بعد میگه برمیگرده خب اگه مستقله چرا جواب میدی و تازه میگی برمیگرده اومدیم نخواست برگرده اونوقت چه غلطی میخواهی بکنی حتما خزعلی فکر میکنه بچش هم مث مردمیه که ناچارند از نتایج توهمات خزعلی و امثالهم تبعیت کنند.

  • علی ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

    اولا که اینها نمیخوان مسئول شوند چون همیشه مسئول بوده اند و فقط موجودیت منحوسشونو از جایی و نهادی به جا و نهاد دیگه ای منتقل میکنند بنابراین فرزندانشون هم هر زمان بروند آنها مسئول بودن پس سوالتون جناب گلپایگانی خطاست ثانیا آنها میروند تا انقلاب رو صادر کنند و بگن ما همونایی هستیم که مادران و پدرانمان شما رو مسخره میکنند و لعن و نفرین ولی چون ما نون حلال!!! خوردیم والدینمان را رها میکنیم و نزد شما غربیها می آییم تا برکات حکام ما رو ببینید ثالثا جناب گلپایگانی گر چه نیتتان خیر ولی بدانید مخاطب اگر حکام و مسئولین ما و صدا اگر صدای شماست مصداق یاسین تو گوش ... هست پس خودتونو خسته نکنید و مانع صدور انقلاب نشوید.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها