کد خبر: 572513
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ۰۷:۵۰:۰۷
| |

محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری:

تعداد درخواست‌ها برای پروازهای اربعین با ظرفیت موجود همخوانی ندارد

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تعداد درخواست‌ها برای پروازهای اربعین با ظرفیت موجود همخوانی ندارد و از این رو نمی‌توان همه درخواست‌ها را اجابت کرد.

تعداد درخواست‌ها برای پروازهای اربعین با ظرفیت موجود همخوانی ندارد
کد خبر: 572513
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ۰۷:۵۰:۰۷

محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تعداد درخواست‌ها برای پروازهای اربعین با ظرفیت موجود همخوانی ندارد و از این رو نمی‌توان همه درخواست‌ها را اجابت کرد.

به گزارش ایسنا، بخش های از گفت و گوی محمدی بخش را در ادامه می خوانید:

* ظرفیت عراق محدود است و ما متناسب با افزایش ظرفیتی که عراق برای پذیرش هواپیما اعلام می‌کند، به ایرلاین‌ها مجوز می‌دهیم، به همین دلیل فروش به‌صورت پلکانی انجام می‌شود.

*ما از ۲۰ فرودگاه ایران به یک فرودگاه نجف پرواز داریم و متناسب با پذیرش فرودگاه نجف، بلیت صادر می‌کنیم و ایرلاین‌ها هم روی سایت خودشان برای اینکه فروش‌های غیرمتعارف نباشد و قیمت را کنترل کنیم، خود ایرلاین‌ها می‌فروشند؛ اما ظرفیت برای رفت و برگشت ۱۰۰ هزار مسافر هوایی پیش‌بینی شده است.

 *میزان فروش هر روزه‌ی بلیت به ظرفیت کشور عراق بستگی دارد، به هر میزان که اعلام کنند، از ایران پرواز انجام می‌شود. طبیعی است با توجه به نسبت چند برابری تقاضاکننده به ظرفیت موجود، این تعداد با هم نمی‌خواند و ما نمی‌توانیم همه درخواست‌ها را اجابت کنیم. اما به مرور درخواست‌ها سبک‌تر می‌شود و می‌توان در شرایط بهتری بلیت‌ها را خریداری کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها