کد خبر: 571866
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۰۸:۲۱:۰۵
| |

نخستین قطار ترکیبی تهران- کربلا وارد ایستگاه شلمچه در خوزستان شد

مسافران قطار تهران - کربلا بامداد امروز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ در نقطه صفر مرزی ایستگاه شلمچه پیاده شده و پس از عبور از گیت مرزی توسط اتوبوس به ایستگاه راه آهن بصره منتقل شدند و مسیر بصره تا کربلای معلا را مجدد با قطار سیر خواهندکرد.

نخستین قطار ترکیبی تهران- کربلا وارد ایستگاه شلمچه در خوزستان شد
کد خبر: 571866
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۰۸:۲۱:۰۵

مسافران قطار تهران - کربلا  بامداد امروز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ در نقطه صفر مرزی ایستگاه شلمچه پیاده شده و پس از عبور از گیت مرزی توسط اتوبوس به ایستگاه راه آهن بصره منتقل شدند و مسیر بصره تا کربلای معلا را مجدد با قطار سیر خواهندکرد.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم درویش زاده افزود: حرکت این قطار یک رام در هفته و تهیه بلیت آن به صورت کاروانی است.

وی ادامه داد: راه آهن جنوب برای استقبال از زایران حسینی تمامی امکانات خود را برای رفاه حال این عزیزان بسیج کرده است.

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده می‌توان به ایجاد توقفگاه، سایبان ، مه پاش ، نصب دکل روشنایی ، استقرار موکب و پذیرایی از زایران، فضا سازی برای استراحت زایران و ... در ایستگاه‌های راه‌آهن خرمشهر و شلمچه اشاره کرد.

پایانه‌ مرزی زمینی شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره، و پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز ۲ گذرگاه اتباع ایرانی و عراقی به ویژه زایران اربعین حسینی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱

    سلام وقتی که عراقی ها اینگونه از زائران ایرانی استقبال میکنند و همه چی در طول ایام سال فراهم هست چرا سازمان حج و زیارت ( حج و تجارت ) برای رفتن به کربلا خط و نشون میکشد و میگوید فقط باید من کاروان زیارتی ببرم ولا غیر و هر چقدر دلشان بخواهد از مردم میگیرند لطفا قانون را اصلاح کنید تا بخاطر رفتن به کربلا کسی دادگاهی نشود ، همانطور که آنتالیا ، هلند ، ترکیه و غیره آزاد است

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها