کد خبر: 571510
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۰۹:۱۹:۰۸
| |

سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

مرز خسروی فقط برای بازگشت زائران باز است

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: مرز بین‌المللی خسروی برای بازگشت زائران اربعین حسینی باز است، اما همچنان خروج از این مرز به سمت کشور عراق تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مرز خسروی فقط برای بازگشت زائران باز است
کد خبر: 571510
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۰۹:۱۹:۰۸

محمد حیدری، سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به بروز درگیری های اخیر در عراق، اظهار کرد: علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته که سبب بازگشایی مرز شد و در این مدت کوتاه تعداد زیادی از زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از طریق این مرز به کربلای معلی مشرف شدند، اما متأسفانه از عصر دیروز دولت عراق اعلام کرد که مرزهای زمینی در سراسر استان‌های جنوبی و غربی کشور بسته است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: امیدواریم دولت عراق بر اوضاع مسلط شود و با بازگشت شرایط به حالت عادی، هم‌میهنان به زودی مشرف عتبات عالیات شوند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین یادآور شد: تمامی فعالیت‌های زیرساخت در مرز با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و نواقص را تا مدت باقی‌مانده تا ۱۶ شهریورماه که آغاز راهپیمایی اربعین بطور رسمی است، ان‌شاءالله برطرف خواهیم کرد.

وی از زئران خواست تا بازگشت شرایط به حالت عادی به مرز خسروی مراجعه نکنند و افزود: امکانات لازم را برای بازگشت زائرانی که در خاک عراق هستند در مرز فراهم کردیم و مشکلی برای ورود آن‌ها به کشور وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها