کد خبر: 570719
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۱۹:۵۷:۳۰
| |

سخنگوی دولت:

دشمن، ناجوانمردانه در صحنه نبرد رسانه‌ای و عملیات روانی برنامه‌ریزی می‌کند

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای تکمیل کننده پازل دشمن در جنگ اقتصادی است، گفت: دشمن، ناجوانمردانه در صحنه نبرد رسانه‌ای و عملیات روانی علیه افکار عمومی مردم برنامه‌ریزی می‌کند.

دشمن، ناجوانمردانه در صحنه نبرد رسانه‌ای و عملیات روانی برنامه‌ریزی می‌کند
کد خبر: 570719
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۱۹:۵۷:۳۰

علی بهادری جهرمی روز پنجشنبه سوم شهریورماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با تاکید بر اینکه بیشترین تحرکات دشمن در حوزه افکار عمومی و رسانه است، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه تحریم یکی از برنامه‌های دشمن در قالب فشار اقتصادی است و هدفگذاری بر روی معیشت و اقتصاد مردم موضوعی است که دشمن دنبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌ها اظهار کرد: ایجاد عملیات روانی با تکیه بر القای ناکارآمدی نظام از برنامه‌های تکمیل کننده عملیات دشمن در کنار جنگ اقتصادی است تا با ایجاد فضای ناامیدی در جامعه بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که واقعیت و روایت صحیح به مردم منتقل نشود، تصریح کرد: شرایط فعلی می‌طلبد که با نهضت تبیین به دنبال بیان واقعیت‌ها و روایت صحیح باشیم و تکلیف این نهضت در این ایام مضاعف می‌شود.

سخنگوی دولت افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب بر یک موضوع که همانا جهاد تبیین است دائما تاکید دارند تکلیف ما برای اجرای عملیات رسانه‌ای در مقابل جنگ روانی و اقتصادی دشمن مشخص است و سربازان عرصه رسانه وظیفه و رسالت مضاعفی در این شرایط دارند. در صحنه نبرد نباید شانه خود را از زیر بار فشار رسانه‌ای دشمن خالی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن، ناجوانمردانه در صحنه نبرد رسانه‌ای و عملیات روانی علیه افکار عمومی مردم برنامه‌ریزی می‌کند، تصریح کرد: دشمن در عملیات فریب و روانی، کاری به حق و باطل ندارد و صرفا به دنبال سیاه‌نمایی هستند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: این واقعیت بسیار روشن درخصوص جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن باید به راحتی مورد پذیرش مردم قرار گیرد و نباید فضایی بوجود آید که مردم فریب دشمن را بخورند و منعکس کننده اخبار غیرواقع باشند.

وی با تاکید بر اینکه با تمامی ابزارهای رسانه‌ای باید به جنگ با دشمن در عملیات روانی برویم، افزود: حتی اگر ابزار رسانه‌ای در دست نداشتیم باید با سنگ به جنگ با دشمن برویم و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها اجازه ندهیم فضای جامعه در خدمت عملیات روانی و فریب دشمن قرار گیرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه وقتی میدان نبرد سنگین‌تر می‌شود باید هم افزایی و همدلی تقویت شود، تصریح کرد: شرایط اقتصادی و در کنار آن شیوع بیماری کرونا موجب نارضایتی مردم شده است و باید تلاش کرد فضای ناامیدی که القای دشمن در جامعه است به فضای امید برگردد و این رسالت مهم رسانه است.

وی با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات مردم مردانه پای کار ایستاد، افزود: حجم کار دولت بسیار بالا بود و در طول یکسال به تمام نقاط کشور در قالب سفرهای استانی سفر کرد که یک رکورد است.

وی افزود: کاهش تورم از ۶۰ درصد به ۴۲ درصد و نیز کاهش تورم ماهانه با وجود اجرای سیاست ارز ترجیحی از ۴.۵ درصد شهریورماه سال گذشته به حدود دو درصد از افتخارات دولت است. رشد اقتصادی از میانگین صفر در دهه گذشته به بالای پنج رسیده است.

بهادری جهرمی افزود: کاهش آمار تلفات کرونایی ها و منفی نشدن تراز تجاری کشور از دیگر اقدامات دولت است و باید شیرینی این اخبار خوش را توسط رسانه‌ها به کام مردم نشاند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها