آغاز اجرای رأی پلمب پاساژ ناایمن و خطرناک تهران

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ تهران از آغاز اجرای رأی پلمب پاساژ ناایمن و خطرناک تهران خبرداد.

آغاز اجرای رأی پلمب پاساژ ناایمن و خطرناک تهران
کد خبر: 568994
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۱۸:۴۷:۰۶

یاسر علیزاده شهردار ناحیه۱ منطقه ۱۱ تهران از آغاز اجرای رأی پلمب ساختمان ناایمن پاساژ تجاری آزاد خبر داد، گفت: تا کنون با حضور شهردار منطقه۱۱ تهران جلسات متعددی با کسبه برگزار شده است و کسبه نگران وضعیت معاش خود هستند.

​ به گزارش فارس، وی گفت: تعیین تکلیف وضعیت پاساژ ناایمن آزاد از مقاوم سازی یا تخریب و نوسازی این ساختمان بر عهده مالک است و الزام اولیه رفع خطر، خروج کامل کسبه و مردم از ملک است.

علیزاده عنوان کرد: شهرداری در مسیر صدور مجوز مقاوم سازی یا تخریب ونوسازی و اقدام برای رفع خطر ساختمان با مالک حداکثر همکاری را خواهد داشت.

وی افزود: به عنوان مسوولیت اجتماعی و پیگیری حقوق شهروندی کسبه پاساژ ناایمن آزاد، با حضور شهردار منطقه۱۱، معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه، رییس و عضو اتاق اصناف کشور و رییس اتحادیه پوشاک تهران جلسه ای برگزار شد و پیگیری ها برای پیش بینی اسکان موقت کسبه در دست اقدام است و با توجه به اینکه ناایمنی این ساختمان ناشی از اقدامات غیر اصولی مالک ساختمان است؛ لذا مالک باید خود را ملزم به تامین هزینه‌های اسکان موقت کسبه دانسته و در این مسیر همکاری لازم را با شهرداری و کسبه به عمل بیاورد.

 وی گفت: در احقاق حقوق کسبه پاساژ ازاد کنارشان هستیم و تنها هدف مدیریت شهری رفع خطر و حفظ ایمنی جان شهروندان است.

گفتنی است، از ابتدای هفته جاری اجرای رای پلمب پاساژ آزاد با حضور مقامات قضایی آغاز شده است و طی چند مرحله این عملیات انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها