۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان سربیشه در بازرسی از یک تریلی، ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد
کد خبر: 568148
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۰ ۲۰:۵۴:۴۱

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در مرز ماهیرود شهرستان سربیشه به یک تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

​به گزارش فارس، وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی در این بازرسی، ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این خصوص خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار فرشید مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی را یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس برشمرد و از همکاری مردم با پلیس در برخورد با مخلان امنیت قدردانی کرد.

کشف محموله ۳۷۲ کیلویی تریاک

وی بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از یک سواری هایما در شهرستان نهبندان، ۳۷۲ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران ایست و بازرسی “سهل‌آباد” شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی سواری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گفته وی پس از هماهنگی قضایی در بازرسی کامل از خودرو، ۳۷۲ کیلوگرم تریاک را که به‌طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سردار فرشید عنوان کرد: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

سردار فرشید با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود تصریح کرد: با حضور و اشرافیت پلیس در سراسر استان و افزایش تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با آنان با جدیت و اقتدار برخورد می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها