کد خبر: 567548
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۰۸:۲۷:۲۶
| |

اعمال محدودیت پلیس در محورهای کوهستانی گیلان به دنبال هشدار وقوع سیلاب

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان به دنبال صدور هشدار بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق کوهستانی استان، از اعمال محدودیت تردد خودروها در محورهای کوهستانی و پرخطر این استان خبر داد.

اعمال محدودیت پلیس در محورهای کوهستانی گیلان به دنبال هشدار وقوع سیلاب
کد خبر: 567548
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۰۸:۲۷:۲۶

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی ورود خودرو و حجم مسافران در سه روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: تا روز گذشته نزدیک به ۲۵۰ هزار خودرو از محورهای سه‌گانه وارد استان گیلان شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی با دعوت از مسافران و شهروندان برای رعایت قوانین و مقررات و همکاری با پلیس در اجرای مراسم عزاداری، افزود: پلیس در راستای برقراری امنیت تمامی نقاط استان و انضباط‌بخشی آیین‌های عزاداری و همچنین تسهیل در تردد خودرو مسافران، تمامی امکانات، کارکنان و ظرفیت‌های خود را به کار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌های ۲۴ ساعته گذشته و صدور هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق کوهستانی، پلیس طرح محدودیت تردد خودروها در محورهای منتهی به مناطق کوهستانی استان به ویژه ارتفاعات شهرستان‌های ماسال، فومن، تالش، رضوانشهر، املش، شفت و سیاهکل را به اجرا خواهد گذاشت.

سرهنگ رسول‌زاده فرساد با هشدار به مسافران و شهروندان برای خودداری از سفر و اتراق در مناطق کوهستانی و مسیل رودخانه‌ها گفت: با توجه به حجم سنگین ورود خودرو به استان و گنجایش محدود محورهای کوهستانی و همچنین خطر بارش سنگین باران و جاری شدن سیلاب، عوامل پلیس راه و انتظامی از ورود خودروها به این مناطق جلوگیری خواهند کرد بنابراین از مسافران و شهروندان عزیز انتظار داریم با پلیس و دیگر نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها