رئیس پلیس راه گیلان عنوان کرد

رشد ۹۹ درصدی ورود خودرو به گیلان/ ترافیک عادی و روان است

رئیس پلیس راه گیلان، از ورود ۸۷ هزار و ۱۶۴ دستگاه خودرو به گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد ۹۹ درصد افزایش ورودی به استان هستیم.

رشد ۹۹ درصدی ورود خودرو به گیلان/ ترافیک عادی و روان است
کد خبر: 567314
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۲۰:۲۳:۳۳

سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه از عصر روز گذشته شاهد بار ترافیکی پر حجم در استان گیلان بودیم، اظهار کرد: صبح امروز نیز بار ترافیکی نیمه سنگین، اما روان را در محدوده منجیل به رودبار تجربه کردیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده های برون شهری استان عادی و روان است، افزود: در محورهای ساحلی و تفرجگاهی استان همچون انزلی - حسن رود و رشت - لنگرود ترافیک نیمه سنگین، اما است.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری باران، از ورود ۸۷ هزار و ۱۶۴ دستگاه خودرو به گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد ۹۹ درصد افزایش ورودی به استان هستیم.

صفاری با اشاره به ورود ۵۸ هزار دستگاه خودرو به گیلان فقط از طریق محور منجیل - رودبار، خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش ورودی خودرو به گیلان شاهد کمترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

وی علت اصلی تصادفات را رفتارهای پر خطر و سرعت های غیر مجاز دانست و اضافه کرد: کلیه رانندگان به ویژه مسافران به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند.

رئیس پلیس راه گیلان، با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و حرکت دسته جات عزاداری در محورها، یادآور شد: مسافران سرعت مجاز و مطمئنه را در حین رانندگی رعایت کنند که ایمنی خود و عزاداران را به دنبال دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها