کد خبر: 566862
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۰۷:۵۷:۴۱
| |

5 مسیر ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تداوم فعالیت سامانه بارشی مونسون سبب مسدود شدن پنج مسیر ارتباطی از روز گذشته تاکنون در جنوب استان شده است.

5 مسیر ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
کد خبر: 566862
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۰۷:۵۷:۴۱

جلال الدین قادری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی ایرانشهر - مهرستان، دلگان - جلگه، فنوج - کتیج - رمشک، دلگان  - زهکلوت و زرآباد به چاهان به دلیل طغیان رودخانه های محلی مسدود است.

به گزارش فارس، وی گفت: ۳۴۰ نیروی راهداری به همراه ماشین آلات و تیم های عملیاتی این اداره کل در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده در کمترین زمان ممکن هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به تجربه مدیریت سیل در سال‌های گذشته، در حال حاضر با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین‌ آلات سنگین به شهرستان‌ ها براساس اولویت‌ های مورد نظر طبق اهمیت راه‌ها، در حوزه راهداری در حال مقابله با بحران به وجود آمده ناشی از سیلاب هستیم.

وی بیان کرد: از تمام هم استانی‌ ها و کاربران جاده‌ ای تقاضا داریم با توجه به شرایط اقلیمی حاکم در روزهای اخیر، حتما قبل از اقدام به سفر از طریق سامانه پاسخگویی شبانه‌ روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها اطلاع حاصل کرده و به توصیه‌ های ایمنی و هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها