کد خبر: 566788
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ۱۶:۳۴:۳۶
| |

حزب اتحاد ملت در بیانیه‌ای تاکید کرد:

در وضعیت فعلی تورم مشابه برخوردها با سپیده رشنو قرار است چه مشکلی را حل کند؟

اعضای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به اتفاق پیرامون پخش اعترافات سپیده رشنو اعتراض کرده و چنین اقداماتی را هم موجب برانگیختن خشم و نفرت در جامعه و رو در رو قرار دادن مردم با یکدیگر و هم ناقض حقوق و کرامت انسانی شهروندان دانستند.

در وضعیت فعلی تورم مشابه برخوردها با سپیده رشنو قرار است چه مشکلی را حل کند؟
کد خبر: 566788
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ۱۶:۳۴:۳۶

جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی روز گذشته به ریاست آذر منصوری، دبیرکل حزب تشکیل شد.

به گزارش جماران، طبق گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، آذر منصوری برخوردهای امنیتی صورت گرفته در هفته‌های اخیر، صدور احکام قضایی علیه برخی فعالین سیاسی و اجتماعی و همچنین ایجاد فضای امنیتی را مخل منافع ملی کشور دانست و گفت: در وضعیتی که شرایط اقتصادی ناشی از تورم مشکلات معیشتی مردم را بیشتر می‌کند و شهروندان به خصوص طبقات کمتر برخوردار را در تنگناهای بیشتری قرار می‌دهد، نمی‌دانم این برخوردها قرار است کدامیک از این مشکلات را حل کند؟

در این جلسه با حضور حجتی، وزیر پیشین جهاد کشاورزی که به عنوان میهمان در جلسه حضور داشت، مشکلات بخش کشاورزی و بحران آب و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت که گزارش آن متغاقبا منتشر خواهد شد. همچنین با توجه به سیل روزهای اخیر و آسیب هایی که به همراه داشته مقرر شد از از طرف کمیسیون زیربنایی و محیط زیست ضمن بررسی آن اعلام نظر شود و حزب پیشنهاداتی را برای بهره‌وری بیشتر از این بارش‌ها و نیز کاهش خسارت‌های مالی و جانی شهروندان اعلام کند.

در ادامه، کمیسیون‌های سیاست خارجی و اجتماعی به ترتیب گزارش جلسات خود را به دفتر سیاسی ارائه دادند.

در پایان جلسه، اعضا به اتفاق پیرامون پخش اعترافات سپیده رشنو اعتراض کرده و چنین اقداماتی را هم موجب برانگیختن خشم و نفرت در جامعه و رو در رو قرار دادن مردم با یکدیگر و هم ناقض حقوق و کرامت انسانی شهروندان دانستند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن اعتراض به برخوردهای صورت گرفته از دستگاه‌های اجرایی و به ویژه نیروی انتظامی احترام به قانون و حفظ کرامت انسانی شهروندان علی‌الخصوص زنان و کنار گذاشتن رویکردها و رفتارهای قهری را در موضوع پوشش زنان خواستار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها