عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران:

جاری شدن سیل در تجریش شایعه است/هنوز ۱۰ درصد یک کانال اصلی در تجریش هم پر نشده

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: هنوز ۱۰ درصد یک کانال اصلی در تجریش هم پر نشده است.

جاری شدن سیل در تجریش شایعه است/هنوز ۱۰ درصد یک کانال اصلی در تجریش هم پر نشده
کد خبر: 566082
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۱:۲۶:۰۶

اصغر عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران درباره شایعاتی نسبت به جاری شدن سیل در تجریش، اظهار کرد: باتوجه به رصدی که از شب گذشته نسبت به مسیل‌ها و کانال‌های اصلی شهر تهران داشته‌ایم، هنوز ۱۰ درصد یک کانال اصلی هم پر نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی ضمن تأکید بر آماده باش تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از شب گذشته، بیان کرد: هم‌اکنون تمام عوامل در مناطق و نواحی مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ضمن اشاره به حجم بالای بارش باران، گفت: آبگرفتگی اساسی که منجر به سیل و خطراتی که ایمنی انسان‌ها را تهدید کند، در سطح شهر تهران نداشته‌ایم. تمامی مسیل‌ها و کانال‌های اساسی شهر بار و روان هستند. منتهی باتوجه به استمرار بارش باران از دیشب تاکنون، فقط رواناب‌ها در سطح شهر جاری شده‌اند.

وی در تشریح اقدامات لازم برای جلوگیری از سیلاب در تهران گفت: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در اطراف ایستگاه‌های اتوبوس و BRT، کیسه‌های شن چیده شده است. همچنین در معابر پرازدحام‌تر شهر و نقاطی که به نظر می‌رسد از حجم تردد بالاتری برخوردار است، عوامل ثابت مستقر شده‌اند تا به محض مشاهده و اطلاع از آبگرفتگی، بلافاصله آن را رفع کنند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: آبگرفتگی‌هایی که از شب گذشته در سطح شهر ایجاد شده معمولاً به علت مسدود شدن راه خروج آب توسط ضایعات و زباله است. تمامی عوامل [به جز عوامل ثابت]درحال گشت زنی هستند تا در صورت مشاهده آبگرفتگی، آن را در عرض چند دقیقه رفع کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها