کد خبر: 565592
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۲:۴۶:۳۶
| |

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران:

مراجع قضایی مجازات لازم برای عامل خشکاندن درختان ولیعصر را اتخاذ کنند

رئیس شورای شهر تهران درخواست کرد مراجع قضایی و دادستانی مجازات لازم براساس قانون را برای مالک ساختمانی که درختان خیابان ولیعصر را خشک کرده است، اتخاذ کند.

مراجع قضایی مجازات لازم برای عامل خشکاندن درختان ولیعصر را اتخاذ کنند
کد خبر: 565592
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۲:۴۶:۳۶

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه برگزاری هشتادویکمین جلسه شورای شهر تهران درباره جزییات جلسه امروز شورا گفت: در جلسه امروز ابتدا آقای صادقی نطق پیش از دستور را درباره مسائل ایمنی و متروپل مطرح کردند و در ادامه نیز چند تن نیز از اعضای شورا تذکراتی را در خصوص انتشار بیانیه حراست شهرداری تهران عنوان کردند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در خصوص موضوع نتایج بررسی مدیریت شهری برای خشکانده شدن چند اصله درخت در خیابان ولیعصر باید بگویم این پرونده از طریق شهرداری تهران و دادستانی در دست پیگیری است و متاسفانه مالک ساختمان چند اصله درخت را برای زیباتر شدن ساختمانش خشکانده است که این برداشت غلطی است چرا که قرار داشتن این درختان در مقابل ساختمان به ساختمان زیبایی می‌داد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر این‌که خشکاندن درختان برای ساخت بنا در برخی نقاط شهر نیز انجام می‌گیرد، افزود: امروز در باب قطع چند اصله درخت در خیابان ولیعصر از مدیرعامل سازمان بوستان‌ها سوال پرسیدم و وی نیز عنوان کردند که شهرداری تهران چند اخطار را به مالک ساختمان داده است اما مالک اعتنایی به آن نکرده و در نهایت درختان را خشکانده است.

وی با بیان این‌که این موضوع در کمیسیون ماده 7 بررسی شده و نتایج آن نیز اعلام شده است، ادامه داد: مشکل ما فقط پرداخت جریمه نقدی قطع درختان و از بین بردن آنها نیست چرا که این کار جرم است و ما از مراجع قضایی و دادستانی درخواست می‌کنیم مجازات لازم براساس قانون برای این مالک اتخاذ شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها