کد خبر: 565223
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۶:۳۰:۱۶
| |

اعلام وضعیت ترافیک عصرگاهی در معابر پایتخت/ حجم بالای تردد در ۴ بزرگراه

​کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی عصرگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

اعلام وضعیت ترافیک عصرگاهی در معابر پایتخت/ حجم بالای تردد در ۴ بزرگراه
کد خبر: 565223
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۶:۳۰:۱۶

سرهنگ مجید رنجبر با اشاره به وضعیت ترافیک عصرگاهی در معابر تهران اظهارکرد: در بزرگراه شهید همت مسیر شرق به غرب حجم بالایی از ترافیک گزارش شده که از پل آفریقا شروع شده و تا پل شیخ فضل الله نوری ادامه دارد. در بزرگراه شهید حکیم از پل شهید مدرس تا پارک پردیسان نیز ترافیک سنگینی گزارش شده است‌. 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: همچنین در مسیر شرق به غرب بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از تونل نیایش تا پل اشرفی اصفهانی ترافیک پرحجم است. ترافیک در بزرگراه شهید چمران مناسب است اما در مسیر شمال به جنوب از تونل توحید تا داخل بزرگراه شهید نواب صفوی و بریانک تراکم بالای ترافیک گزارش شده است. 

رنجبر اضافه کرد: در بزرگراه امام علی(ع) مسیر  شمال به جنوب در محدوده مسیل باختر تصادف چهار خودرو سبب شده ترافیک سنگینی ایجاد شود.در معابر دیگر وضعیت ترافیکی مطلوب است.

وی با توصیه به شهروندان برای کمک به مصدومان حوادث گفت: شهروندان اگر میخواهند به مصدومان سوانح کمک کنند، ابتدا باید کنار مسیر پارک کنند تا از ایجاد ترافیک و مشکل برای خودروهای امدادی جلوگیری کنند. این نکته نیز قابل ذکر است که تنها زمانی که متخصص امداد تقاضای کمک کند می‌توان به مصدوم حادثه کمک کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها