کریمی:

حل مشکلات صنفی مردم در دستور کار مجلس قرار دارد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعامل و رایزنی نمایندگان خانه ملت برای رسیدگی به مشکلات صنفی اقشار مختلف جامعه افزایش یافت، گفت: مشکلات زیرساختی مازندران باید با نگاه ملی در قوای سه گانه برطرف شود.

حل مشکلات صنفی مردم در دستور کار مجلس قرار دارد
کد خبر: 564989
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۷:۵۲:۰۰

علی کریمی‌فیروزجایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس از حقوق تمامی اقشار جامعه دفاع می‌کند.

به گزارش فارس، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری نشست‌های کارشناسی با اصناف و اقشار مختلف برای آگاهی از مشکلات و نحوه برون رفت از مشکلات آنها در دستور کار خانه ملت قرار دارد.

کریمی با اظهار اینکه تلاش مجلس در حل مشکلات کشور نیازمند همراهی قوای دیگر است، ادامه داد: تعامل مجلس و قوه قضائیه در رفع چالش‌های عرصه خدمت‌رسانی ضرورت دارد.

وی با اشاره به مشکل خدمات رسانی به مهاجران غیربومی در این استان بر لزوم همفکری دستگاه قضایی، دولت و مجلس برای این مهم تأکید کرد.

کریمی مازندران را مقصد مهم گردشگری دانست و با اشاره به مشکلات عمده آن خاطرنشان کرد: ساماندهی نیازهای متراکم و متنوع مهاجران غیر بومی که در دل روستاهای مازندران سکونت دارند، نیازمند توجه ویژه است و این امر نباید موجب تضییع حقوق ساکنان بومی مازندران مخصوصاً روستانشینان شود.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات و خدمات مورد  نیاز در مازندران گفت: مشکلات زیرساختی مازندران باید با نگاه ملی در قوای سه گانه برطرف شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظام مسائل عمده مازندران در عرصه‌های زیرساختی با کلان نگری و برنامه‌ریزی هوشمندانه سامان خواهد یافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها