کد خبر: 564443
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۲:۱۵
| |

صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

کارت واکسن کرونا پیش‌شرط ثبت‌نام دانش‌آموزان نیست/هنوز برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا به محصلان تصمیمی گرفته نشده

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کارت واکسن کرونا پیش‌شرط ثبت‌نام دانش‌آموزان نیست، گفت: هنوز برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا به محصلان تصمیمی گرفته نشده است.

کارت واکسن کرونا پیش‌شرط ثبت‌نام دانش‌آموزان نیست/هنوز برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا به محصلان تصمیمی گرفته نشده
کد خبر: 564443
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۲:۱۵

صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس و موضوع واکسیناسیون، اظهار کرد: دانش‌آموزان 12 تا 18 سال مجبور به انجام واکسیناسیون نیستند اما توصیه می‌کنیم انجام دهند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا به دانش‌آموزان از سوی وزارت بهداشت گرفته نشده است، افزود: تزریق واکسن برای دانش‌آموزان 12 تا 18 سال است و به دانش‌آموزانی که امسال 12 ساله شده‌اند، توصیه می‌شود واکسن بزنند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اجباری برای دریافت کارت واکسیناسیون و پیش شرطی از این جهت، برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس نداریم.

ستاری‌فرد با تأکید بر اینکه انجام واکسیناسیون پیش شرط ثبت‌نام نیست، گفت: ثبت‌نام مانند سال‌های گذشته انجام می‌شود.

وی درباره آمار تزریق واکسن بیان کرد: 92 درصد دانش‌آموزان دُز اول و 80 درصد دُز دوم را تزریق کردند؛ همچنین 95 درصد فرهنگیان دُز اول، 90 درصد دُز دوم و 51 درصد فرهنگیان دُز سوم را تزریق کردند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پیشنهادمان به فرهنگیان این است که اگر 6 ماه از تزریق دُز سوم گذشته است، دُز چهارم یادآور را هم تزریق کنند و البته آن گروهی هم دُز سوم را نزدند، پیشنهاد می‌کنیم دُز سوم را تزریق کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها