کد خبر: 563541
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۶:۴۱:۱۰
| |

حال ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در فارس وخیم است

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد:۱۹۲ بیمار مشکوک به کرونا و دارای علایم در بیمارستان های استان فارس بستری هستند که از این تعداد، ۱۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی،در بخش های ICU،مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می کنند.

حال ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در فارس وخیم است
کد خبر: 563541
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۶:۴۱:۱۰

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی اطلاعیه ای، آخرین وضعیت کرونا در استان فارس را از ابتدای شیوع تا امروز پنجشنبه، بیست و سوم تیر ۱۴۰۱، اعلام کرد.

 به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۱۶۷ هزار و ۴۸۳ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۶۳۱ هزار و ۹۳۹ بیمار مثبت شناسایی شده است.

از مجموع تست های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۷۷۳ هزار و ۵۵۶ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۱۹ هزار و ۲۰۳ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون ۳۹۳ هزار و ۹۲۷ مورد تست سریع انجام شده و ۱۱۲ هزار و ۷۳۶ بیمار مثبت شناسایی شده است.

با بستری ۶۰ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۹۲ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس گزارش نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۳۷ نفر است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۲۲ هزار و ۳۰۸ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۱۲۰ هزار و ۳۰۱ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۲۲ هزار و ۲۸۴ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۲۹ هزار و ۶۲۸ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۹۷ دُز نوبت سوم و ۱۹ هزار و ۸۹۲ دُز یادآور واکسن بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها