کد خبر: 563111
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ۱۵:۱۹:۵۹
| |

وحیدی:

در حوزه فرهنگی باید به صورت کنشی وارد شویم نه واکنشی/ اقتصاد دریا محور یکی از نیاز جدی در کشور است

وزیر کشور با اعلام در حوزه فرهنگی باید به صورت کنشی وارد شویم نه واکنشی،گفت: باید برنامه مناسبی در سواحل استان داشته باشیم، ایستگاه‌های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح استان راه‌اندازی شود.

در حوزه فرهنگی باید به صورت کنشی وارد شویم نه واکنشی/ اقتصاد دریا محور یکی از نیاز جدی در کشور است
کد خبر: 563111
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ۱۵:۱۹:۵۹

احمد وحیدی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران،اظهار کرد: اقتصاد دریامحور یکی از نیاز جدی در کشور است.

به گزارش فارس، وی گفت: دریا یک فرصت کم‌نظیر برای کشور است، وجود ۲۰ میلیون مسافر در این استان بسیار مهم است.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: فرصت حضور مردم در این استان موقعیت مناسبی برای تبادل فرهنگی است؛ اگر برنامه مناسب نداشته باشیم نمی‌توانیم از این ظرفیت به صورت مطلوب استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: مدیریت و جلوه مدیریت برتر نیاز به خودنمایی دارد و باید با برنامه مناسب از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وحیدی ادامه داد: داشتن برنامه زمان‌بندی برای توسعه ساحل اقدام مناسبی است، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی که توسط مسؤولان استانی مطرح شده قابل تامل است.

وی ادامه داد: فعالیت غریق نجات در سواحل استان باید به صورت جدی تقویت شود و حضور هلال احمر و اورژانس بسیار ضروری است، مردم باید در سواحل احساس آرامش داشته باشند.

وزیر کشور با اعلام اینکه ایمن نگهداشتن مردم در ساحل بسیار ضروری است، گفت: این موضوع توسط نیروهای نظامی در حال انجام است و اگر نیازمندی وجود دارد مطرح تا نسبت به رفع نیازها اقدام شود.

وی در ارتباط با رفاه مردم در ساحل، افزود: باید زیرساخت‌های لازم برای حضور مردم تامین شود و فرمانداران این موضوع را پیگیری کنند.

وحیدی، اضافه کرد: در حوزه فرهنگی باید به صورت کنشی وارد شویم نه واکنشی، باید برنامه مناسبی  در سواحل استان داشته باشیم، ایستگاه‌های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح استان راه‌اندازی شود.

وی با اعلام اینکه برای حضور بخش خصوصی در سواحل استان بنده موافقت می‌کنم و موضوعات را پیگیری می‌کنم، افزود: نسبت به بحث مشکلاتی که با منابع طبیعی در سطح استان مطرح شده اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وزیر کشور در ارتباط با زیباسازی سواحل استان، افزود: طرح‌های لازم در این زمینه تهیه شود، ایجاد نمایشگاه‌ها در سواحل پیگیری شود.

وی در ارتباط با مشکلاتی که در شهرک‌های خصوصی وجود دارد، افزود: باید تذکرات در این بخش تقویت شود، تعداد طرح‌های دریا در سطح استان از ۳۸ طرح به ۱۰۰ طرح برسد.

وزیر کشور خواستار تحت پوشش بیمه قرار دادن ناجیان غریق شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها