کد خبر: 560404
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۶:۱۹:۲۸
| |

مالکی نماینده مردم زاهدان:

باید مراقب نفوذی‌های آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی در کشور بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به شرایط حساس منطقه و حضور دشمنان ما در برخی کشورهای اطراف گفت: باید مراقب نفوذی‌های آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی در داخل کشور باشیم.

باید مراقب نفوذی‌های آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی در کشور بود
کد خبر: 560404
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۶:۱۹:۲۸

فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درسی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به این نکته اشاره داشتند که کسانی که جاسوسی می‌کنند هم به کشور و مردم خیانت می کنند و هم اطلاعات دروغ در اختیار دشمنان قرار می‌دهند.

به گزارش فارس، وی افزود: واقعیت این است که با توجه به شرایطی که منطقه ما دارد و با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا در کشورهای اطراف ما سنگر گرفته‌اند باید مراقب نفوذی‌های آنها در داخل کشور باشیم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: دشمنان ما سعی می‌کنند تا از طریق نفوذی ها و جاسوس های خود در داخل کشور ضمن کسب اطلاعات اقدام به ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش کشور کنند.

مالکی خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که کشور به فضایی امن برای نفوذی ها و جاسوسان تبدیل نشود. باید با هوشیاری تمام رفتار کنیم و اجازه ندهیم که کشور جولانگاه این افراد خود فروخته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها