کد خبر: 559422
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۱۲:۳۹:۵۸
| |

قالیباف، رئیس مجلس:

باید مدیریت سایبرنتیک نسل سوم داشته باشیم

رئیس مجلس با اشاره به تکنیک‌های مدیریتی تاکید کرد: باید مدیریت سایبرنتیک نسل سوم داشته باشیم به این معنا که معطوف به هدف حرکت کرده و قدرت تنظیم‌گری داشته باشیم.

باید مدیریت سایبرنتیک نسل سوم داشته باشیم
کد خبر: 559422
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۱۲:۳۹:۵۸

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در رونمایی از گزارش عملکرد قانون برنامه ششم توسعه کشور اظهار داشت: همه برنامه‌های توسعه چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب به ویژه از برنامه سوم که با توجه به حضور در مسئولیت‌های اجرایی در حدود 30 درصد اجرایی شده است. البته قصد ندارم که میزان کیفی و اثرگذاری بودن آن ها را بیان کنم چون شاخصه های ارزیابی آن‌ها اهمیت دارد.

به گزارش فارس، وی افزود: باید به دو نکته توجه کنیم اول اینکه این ۶ برنامه به ما نشان داده است که اگر برنامه هفتم را هم با متد ۶ برنامه گذشته تنظیم کنیم پایان برنامه هفتم نیز به سرنوشت ۶ برنامه گذشته دچار خواهد شد. باید در این رابطه یک تصمیم جدی اتخاذ کرده و رویکردمان را تغییر دهیم.

رئیس مجلس با اشاره به دومین نکته درباره شیوه صحیح مدیریت خاطر نشان کرد: دومین نکته اینکه باید مدیریت سایبرنتیک نسل سوم داشته باشیم به این معنا که باید معطوف به هدف حرکت کرده و قدرت تنظیم‌گری داشته باشیم. البته باید در کنار تنظیم‌گری کنترل کنیم و هنگامی که کنترل می‌کنیم باید قدرت بازگشت پذیری داشته باشیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در برنامه‌های گذشته چنین نگاهی را نداشته و یا اینکه توان آن را نداشتیم؛ لذا قدرت حل مسئله ما به شدت کاهش یافته است.

در حال تکمیل...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها