اولویت طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار گرفت

​پس از مدت‌ها کش و قوس پیرامون تهیه و تدوین طرح ساماندهی کارکنان دولت، «درخواست اولویت» در دستور کار جلسه علنی فردا ( چهارشنبه ۱ تیر) مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

اولویت طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار گرفت
کد خبر: 559232
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۶:۲۸:۳۵

پس از آنکه تدوین طرح ساماندهی کارکنان دولت در زمستان سال گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید این طرح در حالی  به هیات رییسه مجلس ارائه شد که بیش از ۱۸۰ نماینده در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار در اولویت قرار گرفتن این طرح شده بودند.

به گزارش ایلنا، پس از آن بررسی طرح به منظور ادامه مذاکرات و ایجاد هماهنگی میان مجلس و دولت متوقف ماند و اعضای کمیسیون اجتماعی بارها از تمایل خود برای همکاری با دولتمردان سخن گفته و از اینکه سازمان اداری و استخدامی در این خصوص نسبت به تهیه لایحه اقدام کند، ابراز تمایل کردند.

با این حال پس از آنکه لایحه‌ای از سوی در این زمینه به مجلس ارائه نشد، بررسی این طرح بار دیگر در دستورکار بهارستان قرار گرفته است.

در همین راستا «درخواست اولویت» این طرح که پیش‌تر با ۱۸۰ امضاء به هیات رییسه مجلس ارسال شده بود در جلسه صبح فردا به رأی گذاشته خواهد شد و در صورت تصویب آن از روز یکشنبه ۵ تیر بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها