کد خبر: 559073
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۲۲:۰۳:۴۶
| |

آتش سوزی مجتمع لیدوما تهران با نجات ۳۰ نفر مهار شد

حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری لیدوما شهرک غرب با برجای گذاشتن ۹ مصدوم و نیز نجات ۳۰ نفر مهار شد.

آتش سوزی مجتمع لیدوما تهران با نجات ۳۰ نفر مهار شد
کد خبر: 559073
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۲۲:۰۳:۴۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه پس از مهار کامل این حادثه گسترده گفت: ساعت ۱۸:۲۷ امروز حادثه آتش سوزی در مجتمع تجاری در میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر، نردبام هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، سید جلال ملکی با بیان اینکه کانون اصلی آتش طبقات سوم و چهارم ساختمان هشت طبقه بود، افزود: در نمای ضلع جنوبی این مجتمع از نمای کامپوزیت که قابل اشتعال است، استفاده شده بود و شعله های آتش از روی نمای کامپوزیتی مجتمع شروع شد و با توجه به جنس نما به سرعت به طبقات بالایی سرایت کرده بود. 

وی با بیان اینکه شعله‌ های آتش به رستورانی در طبقه هشتم این مجتمع و بخشی از مغازه‌های واقع در طبقه پایین آن سرایت کرده بود، افزود: شعله‌ های آتش به بالای طبقه هشتم که فضایی مانند شیروانی داشت هم سرایت کرده و در حال گسترش به دیگر نقاط ساختمان بود که آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و دقایقی بعد موفق شدند تا از گسترش بیشتر شعله‌های آتش جلوگیری کنند.  

ملکی با بیان اینکه دقایقی قبل عملیات آتش نشانان به پایان رسید، گفت: آتش نشانان در این حادثه حدود ۳۰ نفر از افراد را نجات دادند.

طبق مرکز اورژانس تهران در این حادثه ۹ نفر شامل هفت مرد و دو خانم بدلیل دود گرفتگی تحت درمان عوامل اورژانس قرار گرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها